Frodith tøffer seg..

 

Jeg sto og tvinnet håret i sola oppe ved jobben. I ført skinnjakke… 
Tøffa meg litt…

 

Prøvde meg med noen “high five” til folk som gikk forbi. 
Slang litt på håret der i sola.. med skinnjakka og alt..
Tøffa meg litt..

 

 

Hang og slang litt der ved gjerdet. Kikket nonchalant ned i mobilen, mens jeg ventet på banen. Klar for en ettermiddag med kule Hr Frodith. Klar for middag med tøffe smaker. 
Tøffa meg litt.

 

 

T-banen kom tøffende fra oppe i åsen. Skinnjakke-kledd Frodith fikk farta på seg.
Slang meg over gjerdet så spretten som en gaselle.
Slang litt på luggen. Slang litt på jakka. 

Tøffet meg litt…

 

 

He-he…Tøff ja??

Men det var NÅ den virkelig tøffingen dukket opp nemlig… Når jeg ankom New Anarkali på Grunerløkka. Du som har kjent meg en stund vet jo at jeg er “bittelitt” pinglete når det gjelder ny og fremmed mat. Men i dag “flesket vi til”.. og kjøpte HELT nye retter fra menyen!  Tøffet oss litt 😉

 

 

Lam BIryani og Chicken Biryani.
Aldri prøvd før. Og du ser jo hvem som hadde dårlig tid i dag?? 😀
Godt en av oss har vett til å vente litt, så noen bilder kan bli tatt. Takk til Hr Frodith.

 

 

Skikkelig godt. Skikkelig sterkt. Skikkelig flammer ut av gapet. Skikkelig tøffe og spennende smaker. Og Nan-brød jeg aldri har prøvd før, men løk og vårløk i. Smakte spennende. En ny favoritt-rett helt klart dette. 

 

Fantastisk avslutning på en fin-fin dag. 

Frodith tøffer seg…men er ganske så mild og snill…Egentlig… og nå skal hun ha is… 😉

 

 

#skygger #mat #tøffing #restaurant

14 kommentarer

Siste innlegg