Frodithen og Karidansens vaner og uvaner …

 

 

 

Karidansen og Frodith har sine favoritter når det gjelder mat og godterier. ,  og for tida (det må utheves),  er det Karidansen som er den sunneste.. MEN jeg er altså litt sammensatt, så her kommer avsløringene på den uhøytidelige gjettekonkurransen 🙂

 

 

Cola zero med bringebærsmak var noe Frodithen måtte teste ut. Og økologisk juice var Karidansen sin 🙂

 

 

 

 

SÅ kommer “bomba”: Mangoen er Frodithen sin!! Men det er sjokoladen og den ene panacottaen også 😀

Den andre panacottaen er Karidansen sin 😉

 

Jeg har ikke spist opp alt mitt altså 😀

 

 

 

#mat #favoritter #sunn #usunn

 

9 kommentarer
    1. Koselig på tur, samme hva man putter i seg 🙂 Så jeg hadde rett i noe, men må innrømme at jeg ikke tenkte over at det var 2 panna cottaer. Gøy å få vite litt om dere 😀

    2. Ja, det var godsakene sine det! Herlig med litt frukt. Den brusen har jeg aldri smakt? Mye spennende i utlandet skjønner jeg. Dere har visst kost dere har jeg sett. Her er det hverdag og gråvær med kraftig vind igjen. Men sånn er det. Klemsiklem 🙂

    3. Fikk ikke gjetta..men gøy å se «spisevanene» deres..og artig å se bilder fra turen..og det ser ut som dere har det bra.. Klem 💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg