Frodithen på sitt beste…

 

 

Stille morgen. Stille dag.
Hjemmekontor med lave skuldre.

Trenger ikke skynde meg ut av pysjen, kle meg og komme avgårde i otta for å unngå folk med kollektiv transporten….
Trenger heller ikke vekke Hr Frodith i otta fordi jeg trenger soverommet til møter eller fjernundervisning…
Trenger ikke slite med verdens største sommerfugler i magen fordi oppgavene er LITT for store for Frodithens “flink-pike”-hode…

I dag er en dag med lave skuldre…
I dag er en dag med kontorarbeid og oppdatering av ulike slag..
I dag er en dag med litt energi til å finne på litt fjas, til å GI der jeg i noen uker bare har blitt suget tom..

I dag er en dag hvor jeg kan være Frodithen på sitt beste.

 

 

 

#tanker #hverdag #livet

 

6 kommentarer
    1. Hei og hopp og god onsdag!

      Ønsker deg en flotters dag, frodith!!!
      Man er den man er uansett – men det er klart man vil være den beste versjonen av seg selv hele tiden <3

      Du har hatt tøffe tak – og det er godt at det roer seg bittelitt nå 🙂

      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg