“Frodiths fargeutfordring”- dag 3- Turkis

 

 

Jeg simpelthen eeelsker turkis. Det er noe i den fargen som ALLE kler. Jeg synes huden ser mer gyllen ut, øynene klarere. Og det gjelder ikke bare meg, men ALLE!
Jeg har skapet fullt av turkis, på klærne altså. Topper, jakker, kjoler, ullklær, strikka-gensere… Regnjakke, dunjakke, sko osv…
Lovet it!

Slår man opp fargens symbolikk og betydning, så finner man disse forklaringene..

Symoblikk: Vennskap, dialog og sjarm

Fargens betydning: Ungdommelighet, kommunikasjon, helse, selvtillit og styrke

Ikke rart jeg elsker fargen vel?!

 

 

Dag 2 av Frodiths fargeutfordring er gjennomført. Trykk på linken så kommer du til Utfordringen, og kan lese hva du må gjøre hvis du vil være med 🙂 

 

 

Stamstedet 😀

 

 

 

Dag 3 av Frodiths fargeutfordring er gjennomført. Trykk på linken så kommer du til Utfordringen, og kan lese hva du må gjøre hvis du vil være med 🙂 

 

 

 

 

Og her ser du hvordan jeg løste Dag 1 og fargen GRØNN

OG dag 2 og fargen Rosa

 

 

 

#fargeutfordring

 

 

12 kommentarer
    1. Husker du har turkis som favorittfarge, og den er flott da.😊 Du kler den kjempebra, og passer så fint til det røde håret ditt! 🥰

    2. Jeg har absolutt ingenting som er turkis. Kanskje jeg må revurdere den fargen… Ser den gjør huden din gylden og øynene dine ekstra klare, ja ♥ Flotte bilder av deg!

    3. Turkis er en nydelig farge, som jeg dessverre ikke har så mye av tror jeg. Må nok ta en runde her tenker jeg 😉 Fargen, som så mange andre er perfekt til deg 🥰

    4. “Fargens betydning: Ungdommelighet, kommunikasjon, helse, selvtillit og styrke!” Akkurat en sånn farge jeg trenger om dagen. Her sitter jeg i min turkise bluse og forsøker å finne ungdommelighet, helse og styrke!!!! Klemsiklem 🙂

    5. Turkis er så nydelig. Men det er jo med den fargen som med alle farger, den finnes i forskjellige valører og temperaturer. Så det gjelder å finne den valøren og temperaturen som passer best.
      Jeg tror faktisk ikke jeg har noe turkis akkurat nå. Men jeg har hatt.
      Jeg vet ikke om jeg blir med på fargeutfordringen, men jeg skal gjøre et lite forsøk, for farger er glede, farger er gøy ♥
      Veldig fint innlegg om denne herlig friske fargen ♥

    6. Neinei, ikke turkis til meg. Jeg kler det ikke. Må i så fall være bare litt inne i et mønster 🙂 Men du kler det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg