Frodiths hjemmesnekrede sitater

Jeg har årene her på blogg laget noen sitater. Sitater er jo noe man som oftest henter hos andre… Men altså jeg har laget noen ordtak da. Noen setninger som jeg synes det er noe LURT i. Noe som kanskje folk en gang vil stjele og si: “Jeg siterer Frodith” “Dette er hentet fra Frodiths sitater”

Ja, du skjønner hva jeg mener?

Noen av de jeg har laget er underfundige, hvis man legger godviljen til.
Andre er bare morsomme eller rare…

 

Her er noen av dem:

 

 

 

“Alle ting kan gi deg glede i giga-størrelse…om du bare lar de få det fokuset de fortjener”  (sitat: Frodith)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“Hodet er ikke gjennomsiktig
Tankene kommer ikke  med lyd, hvis du ikke “går inn for det”
Kjærlighet må vises skal den merkes” 

(Sitat: Frodith)

 

 

“Noen ganger er det den med den laveste stemmen som har det klokeste hodet…”
(sitat: Frodith

 

 

“Det å bli eldre (JEG SA IKKE GAMMEL!!!) kan sammenliknes med å ha en funksjonshemming på et vis. Det er ikke PERSONEN det er noe feil med, men det er omgivelsene… som “legger ut snubletråder”, “stikker kjepper i hjulene”, står for “hindringene”… ”  (Sitat: Frodith)

 

 

 

 

 

Var det noen av dem du likte?

Lager du egne sitater?

9 kommentarer
    1. Hei🙋🏼‍♀️Jeg likte ALLE sitatene dine. Leste dem nøye og lot det skli inn i hjernen. Håper de blir der. Jeg får aldri nok påminnelser om de viktige tingene som du nevner i de kloke setningene dine👍👏😀

      1. Jeg synes det er veldig gøy å lage dem også. Det er ikke sånn at jeg sitter og lager dem. Men plutselig kommer det en setning i hodet på meg, i en eller annen sammenheng. Og da skriver jeg det ned 😀

    2. Herlige sitater!🥰🤩
      Likte ekstra godt den om å bli eldre, men ikke gammel.😍
      Ha en riktig fin 2. juledagskveld!🎄🎅🏻

    3. Alle disse er fine – liker den med lyden av fremtidig helse godt…. og “Noen ganger er det den med den laveste stemmen som har det klokeste hodet…!

      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg