Frodiths lille “Talentiade”

 

Du har hørt om Norske Talenter? Så klart sier du.. Men har du hørt om Frodiths Talenter? Ikke det nei? Det er liksom en litt mindre utgave av Norske Talenter. Og det betyr at du i MYE MINDRE skala kan komme til meg å fortelle hva du er flink til.

Mange mennesker er “redde” for å skryte av seg selv. Det er noe med Janteloven som sitter dypt i folk. Men her hos meg på Frodiths Talenter er det LOV, og liksom poenget å skryte litt av seg selv. Jeg tror nemlig det er litt sunt. Å tenke litt gjennom hva man er flink til. 

 

 

 

For at det ikke skal bli så alt for skummelt så begynner jeg: 

 

Jeg er flink til: 

  • Å klare å “snu” hvis jeg har gått meg fast i “grums og gørr”, og endre egen innstilling
  • Å ta vare på vennene mine
  • Å skrive dikt og noveller
  • Å tegne i Paint

 

 

 

Det var NOE av det jeg er flink til. Det er noe mer også, men det holder i denne omgang.

 

Så da var det din tur. Skriv i kommentarfeltet 🙂 

 

 

 

Hva er DU flink til?

 

 

 

#talenter #skryt #talentiade

18 kommentarer
    1. 🔹 Jeg er god til å ta vare på mine venner
      🔹 Jeg er god til å hekle
      🔹 Jeg er god til å kjøre bil, og elsker det
      🔹 Jeg er god til å finne lysglimt i tunnelen, når alt ser veldig håpløst ut
      🔹 Jeg er veldig god til å lytte, selv om jeg lider av munndiare
      🔹 Jeg er god til å glede meg over venner og familiemedlemmers fremganger
      🔹 Jeg er veldig god til å shoppe, men det er kanskje ikke noe å skryte av 😉

      1. Joda, kan godt skryte litt av shoppingen også 😀 Ja, du virker som en positiv og optimistisk type også. Sånn jeg har oppfattet deg 🙂

    2. nå om dagen er jeg iallefall flink til å strikke :=)
      Jeg er flink til å ta godt vare på alle som stikker innom mine dører
      jeg er flink til å lage mat,helst fra bunnen av
      jeg er flink til å nytte alle resurser jeg kan om som vokser og gror i naturen og hagen :=)

    3. Bra med framsnakking. Fint og engasjerende “tiltak”. 💕 Jeg er veldig enig i det du har skrevet om deg sjøl.
      Jeg er flink til å omstille meg og lete etter nye løsninger.
      Jeg er flink til å lage rim med mening. Jeg er litt av ei discodanseløve!😉

    4. Supert ! Jeg er flink til alt jeg..hehe..neida 😊 Men ganske flink til å bake rundstykker , ta bilder, være modell , ta vare på mine nærmeste..og så var jeg dyktig i jobben min med barn.. Klem 💗

    5. Jeg holder avtaler, møter alltid tidsnok til møter. tar vare på venner og er flink med penger. Det er noe jeg er flink til men noe jeg kan bli flinkere til er; rydde, være mere sosial, kasta gamle klær og handle hos bruktbutikker

      1. Så bra ting du er flink i. Viktig å ta vare på venner. Vi kan sikkert alle bli mer flink i ting også, men viktig med de tingene vi ER flinke i også 🙂

    6. Hei på deg frodithen 🥰

      Ja framsnakke seg selv er ikke like enkelt alltid.

      Jeg er flink til:

      ☆ Å glede meg over alt det vakre i naturen.
      ☆ Tenke meg opp når jeg er nede.
      ☆ Lytte
      ☆ Gi komplimenter til andre
      ☆ Trene
      ☆ være der for mine venner

      Hmmm
      ☆ jeg tror på meg selv i mye

      Tusen takk for at du fikk meg til å tenke positivt akkurat nå ♡

      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg