“Frøken Frodith” tester kunnskapene dine

 

For at du ikke skal slumpe til å “sovne” i timene mine, må jeg holde deg litt i gang.
Av og til dukker jeg opp med rødblyanten, for å se om du har gjort hjemmeleksene dine. Og det er ikke vanskelig lekser en gang. For har du vært med i noen timer, så BØR du har lært deg dette nå….

Oppgaven er sånn: Hvem er disse bloggerene jeg har tegnet under her?
Det er mange måter å finne svaret på. Hvis du titter litt i kategoriene mine over her.
Klarer du alle sammen, får du så klart en strålende karakter OG en spennende overraskelse i posten 🙂 Svar i kommentarfeltet.

 

1

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

6

 

 

 

7)

 

 

8)

9

 

Nå er jeg spent på om du klarer dem?

 

#konkurranse #bloggere #frøken

15 kommentarer
    1. Elevene – fruensvilje – dvergpinchereimitthjerte – karidansen – hmmm – hmmmm – hmmmm – geriatriks – ladyaugust….

      Det blei strykkarakter…… 🙂

    2. Hm, usikker på flere av disse, men her er de jeg tør tippe på 🙂

      3. Dvergpinchere I Mitt Hjerte
      4. Karidansen
      7. Meg jo! 😀 😀
      8. Geriatriks
      9. LadyAugust

      Har jo sett disse tegningene før, men jeg klarer ikke sette navn på alle, så jeg har nok sovet litt i timen! 🙂

    3. 1. Elevele
      2. Fruensvilje
      3. Dvergpinchereimitthjerte
      4. Karidansen
      5. Suttung/Atle
      6. Altannetenna4
      7. Tattavkvinnene
      8. Geriatriks
      9. LadyAugust
      Men jeg må innrømme at jeg ikke gjettet et par stykker, da fikk jeg fin hjelp av de andre gitt. Så fine tegninger! Klem 🙂

    4. Jeg kjente igjen alle sammen, og ser at et par stk har alle riktig. 🙂 Jeg har jo lest bloggen din en stund, så har sett dem noen ganger. Superfine og ligner veldig på bloggerne! <3

    5. Klarte visst ikke alle jeg heller … men disse vet jeg hvem er:
      1. Elevele 2. Fruensvilje 3. Dvergpinchereimitthjerte 4. Karidansen 5. Atle Lundhaug 6. Aner ikke hvem dette er jeg … 7. Tattavkvinnene 8. Geriatriks 9. LadyAugust
      Mangler bare en altså … kunne sikkert funnet den på siden din, men det gidder jeg ikke. 😉

    6. De jeg klarte sånn med en gang var
      2. Fruensvilje
      3. Dvergpinsjerimitthjerte
      4. Karidansen
      5. Atle Lundhaug

      Noen av de andre har jeg nettopp blitt kjent med så jeg husker ikke dem så godt enda 😉

    7. Jeg kan da noen 🙂 Men nå har jo et par stykker ramset opp alle… 😀 Men er jo ikke alle jeg følger eller som følger meg 😀 Men tror jeg har vært innom alle bloggene 😀

    8. Det er to stykker jeg ikke kjenner igjen, nr. 6 og 7. Og selv om jeg ser andre har skrevet dem opp, kjenner jeg dem ikke 🙂 Så jeg har visst ikke fått fulgt ordentlig med. Men du vet, jeg har jo tåkehjerne, dårlig hukommelse 😉 Alt var så meget bedre før. Da husket jeg det meste. De tidene er visst over.
      Kjekt med sånne tester da, uansett. Fikk i alle fall testet at jeg husket og kjenner de fleste du har ramset opp her 😀

    9. Hei på deg søs Kan noen av dem godt men er skikkelig dårlig med navn altså. Den siste er bankers som vi sier i nord 😀 hhahaha Supersmaskine tegninger so ligner på en prikk 😀 <3 <3 gooodklæmme 🙂

    10. Kjente bare igjen Halden(elevele) og hun med hatten, Loke og gitaristen – altså ladyaugust. Men det var flere her som var mer våken enn meg her ser jeg.Ha en fin kveld.

    11. Oi, siden jeg er ført må jeg nesten prøve alle sammen 😀

      1. Elevele
      2. Fruensvilje
      3. Dvergpinchereimitthjerte
      4. Karidansen
      5. Suttung/Atle
      6. Altannetenna4
      7. Tattavkvinnene
      8. Geriatriks
      9. LadyAugust

      Woop woop 😀 Nå må jeg finne sengen- trøtt som juling 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg