“Fryktløse” Frodith finner formen…

 

Dagen har rett og slett vært veldig innholdsrik og fin! Og klokken er bare 17 på lørdagen! Hva kan ikke resten av helgen bringe?

Startet dagen med en lang samtale på Messenger-videokonferanse med Ladyaugust, adoptivsøsteren min. Altså hun jeg har adoptert som du vet. Det var så lenge siden vi hadde skravlet på Messenger, og det var skikkelig kos å starte dagen sånn <3

 

Bildet er arkiv-bilde. Ladyen har nemlig fått rødt hår siden dette. Så nå er vi “slående like” He-he..

 

Etter litt skravling med henne dro jeg på tur med Karidansen lang elva. Og der skal jeg love deg det kan være utfordringer å bryne seg på!! Her måtte jeg finne fram “fryktløse Frodith”….

 

Ikke det at jeg MÅTTE, men jeg liksom VILLE prøve meg på litt balansering. For å få noen fine bilder i fargerike omgivelser så må man jo “ta noen sjanser”. Den gesimsen jeg balanserte på var ganske så smal. Og måtte liksom “åle” meg bortover, mens jeg “holdt meg fast” i veggen. Følte meg som Mac Gyver eller noe sånt.. Eller kanskje Tom Cruise? 😀

 

 

Snabla skummelt faktisk!!

 

Så det smilet er egentlig ganske så stivt. Prøver å spille tøff liksom…

 

 

 

 

Var skikkelig glad da jeg kom meg over på andre siden, uten å ha “deiset i bakken”…

 

 

 

Å jasså!! Du synes ikke det var noen “bragd” akkurat??!! At det ikke var SÅ høyt ned at det gjorde noe?

 

 

Hah!! Prøv selv du!! Se hvor tøff DU er liksom!! 😀

 

 

#

16 kommentarer

Siste innlegg