Full av futt!

 

I dag har jeg vært rimelig full av futt, til meg å være…

Jeg har fått utrettet utrolig mye synes jeg! Kan det skyldes treningen??

 

 

Våknet i 04:30-tiden. Det er jo HELT vanlig… Men tenkte å ikke bare la lørdagen surre og gå som vanlig, men faktisk starte dagen med trening etter en liten kaffekopp. Ja…altså ikke i 04:30-tida da… ventet LITT 😀 Og etter dette fikk jeg altså utrettet en del også.

Fra trening- hjem å dusje og vaske håret. 
Så ut igjen for å kjøpe SNUTER og en støvkost som skal brukes i drama-faget til uka.
Svingte innom Sportsmagasinet, ble medlem der og kjøpte ikke mindre enn 3 treningstopper og en løpetights. Må jo ha litt å bytte på med, så mye som jeg trener om dagen. 

 

 

Rett fra shopping til Cultviate hvor jeg spiste en veldig sen lunsj. Kl 14. 

 

 

TJUKT med folk der..

Satte snuten hjem etter å ha handlet litt mat også. 
Hjemme:  Støvsuget, vasket opp og laget middag.

Snakk om energisk dame! 😀


Hva har du gjort i dag?

 

 

 

 

16 kommentarer
    1. Ja, det må jeg si – du er skikkelig full av futt altså! Energi skaper energi veit du….! Hva gjorde jeg igår…. jo – jeg gikk og gikk og gikk – var på kafe (2 ganger) – shoppa litt – hekla…. det var en deilig dag! Klem <3

    2. Jøssenavn som vi sier i nord! Du er jo duracell jo 😀 Det er rart med trening for etterhvert får man masse mer energi av å trene, skulle tro det var motsatt men det er det ikke 🙂 Ha en super søndag søs <3 stor god klæm 🙂

    3. trening gir energi ,det har jeg alltid hørt :=) og dei sportskleda var lekre .
      Ja du fikk utrettet mye det er sant ,ble litt sånn her også ,våknet tidlig ,stod opp og satte på ei vaskemaskin ,vasket kjøkkengulv før vi tok bilen og reiste bortover for en ukeshandel ,hjem igjen og lagde middag så ut og planta noen hekkplanter før jeg gikk inn og pillet bittesmå løk for å lage løkolje,så lagde jeg pizza og nå har jeg bare landa

    4. Øy, her var det dame med fart. Her har det blitt litt gjort, men ikke alt jeg planla. Bakte brød da, og det var så godt at jeg nesten forspiste meg etterpå. Jeg har gått trimturen min, og jeg har laget middag og ryddet litt også. Klemsiklem og kos deg i kvelden:)

    5. Når man står tidlig opp opplever man mye mere av dagen. Du er flink du som trener jevnlig. Det ble en liten handletur i dag og så en tur på biblioteket. Jeg må ta igjen skogstur til uka og sykkeltur. Det er fint ute nå så det er bare og nyte været og ta de mulighetene man har. Det ble pastagryte her i kveld. Det var deilig. Ha en fin kveld.

      1. Jeg føler meg skikkelig flink som trener 1-2 ganger i uka nå, mot null før. Skogstur er bra, men her blir det litt byvandring med venninne 😊 Kos deg med søndagen 😊

    6. Nå synes jeg du tar for mye Møller’s tran… 😂. Fargerike Frodith matcher treningstøyet, da!

      Krøp til korset, skrudde på en ovn og forsvant inn i bok. Bøker er fortreffelige til å ta oppmerksomheten bort fra hvor mye sjokolade som forsvant 🤪

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg