Fyrverkeri!!

 

Ja…ikke MEG da!!

Enda jeg prøver så godt jeg kan jeg også…he-he…

 

 

Nei…jeg mener naturen. Den er helt fantastisk nå. Full av farger av alle slag. Mye gull og glitter som spres utover hver bar flekk på bakken nå…OG når du tror du har sett ALLE fargene, så kan du være sikker på det dukker opp noen nye, sånn plutselig…Akkurat sånn som det gjør med fyrverkeri..

 

 

 

 

 

 

 

Jeg startet som du vet ut ganske så tidlig i dag. Måtte av gårde før regnet kom. Det var DET som var den lure planen min. “Lure regnet” liksom..
Og det VAR lurt. For det var ingen andre ute. Bare meg og fyrverkeriet!!

 

Jeg rakk et par timer før regnet kom. Og da smatt jeg bare inn på en kafé et par timer. Tok en smoothie, og tittet på folk.

 

 

 

Morgentrim ser du her…. Jeg har rett og slett hatt en fått en liten energi-boost i dag, både trim og “farge-innsprøytning” 😀

 

#farger

 

 

6 kommentarer
    1. Rart å tenke på at egentlig er høstfargene like om det er sol eller regn. Der ser bare ikke sånn ut. Og det har dessverre vært mye regn her denne høsten.

    2. Nydelige bilder hos deg. Så masse vakkert i farger! Helt lekkert.
      Det var lurt – jeg ventet for lenge i dag og ble mye regn på min tur! Finn kveld videre..

    3. Tenker litt på deg som et fyrverkeri også..selv om jeg vet du kan være riktig så “slapp i pysjamas”også..hehe.. 🙂 Sååå vakkert med høsten og fargene.. <3 Mannen og jeg gikk ei lita runde i Drammen i dag..og tok en kaffe på Baker Hansen før vi dro hjem..og da kom regnet… Klem til fiiine deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg