Galleri Frodith- Dag 2 – Velkommen!

 

“Ja….Halloooo!! Nå burde dere begynne å KUNNE dette… Den døra står åpen av en grunn altså… Det betyr at det er bare å gå RETT inn!!…. “

“For når døra står åpen sånn….over lengre tid…så blir det så VEEELDIG kaldt her inne.. Selv om det er midt på sommeren.”

 

 

 

“Så da trasker jeg fram og tilbake her da… FRAM….og ….TILBAKE… FRAM….og ….TILBAKE…. Og med den tåa som har plaget meg i det siste…så kan det bli ganske slitsomt…spesielt i disse høye skoene.. Dere VET jeg ikke kan gå i høyhælte sko, så dere burde ikke utsette meg for det …sånn over lang tid….”

 

“Ja…jeg vet dere har deres grunner… Det var nok ikke bare-bare å komme seg forbi hordene av paparazzier på utsiden i dag… Ryktet om de verdenskjente bloggerne som skal gå catwalken i dag også har spredd seg som ild i tørt gress…..”

 

 

 

“Så her har det klikket og blitset i hele dag…bare jeg har stukket snuten på utsiden….”

 

 

“Men da er det bare å ta plass igjen… stolene har knapt blitt kalde igjen etter gårsdagens Catwalk… Siden vi hadde champagne i går, serverer jeg KAKE i dag… Det er jo tross alt ikke DERE som skal pine dere inn i de ulike antrekkene som skal vises på catwalken….”

 

 

 

 

“Dere har kanskje registrert at jeg har rød kjole i dag? Vel…jeg har så klart skiftet antrekk, anledning dagen…så her kjører vi i gang dagens catwalk som er RØD”: 

 

Heidisverden

 

 

pensjonistgunna

 

 

Kariengesvik

 

 

fruensvilje

 

 

allansverden

 

 

friluftsheidi

 

 

utifriluft

 

 

polarlykke

 

 

gryende

 

zoeticworld

 

 

veralynn

 

 

bforb

 

happy

 

 

Mettejosteinsdatter

 

Og helt til slutt Frodithen…

 

Og de som stiller i alle farger på en gang 😂

docogdask

 

 

Og Bunny

 

Og med det sier jeg takk for i dag her fra Galleri Frodith, og velkommen tilbake i morgen!

 

15 kommentarer

Siste innlegg