Galleri Frodith- Dag 4

 

” Ja…Halllllooo!!! Jeg er fremdeles her inne!!  Hei igjen, og velkommen tilbake! Du så kanskje det var litt tømt for paparazzier i dag, på utsiden..? Var vel bare igjen en liten stakkar om jeg ikke tar feil…? Vel…det har sin grunn.. Jeg var litt lei av dem nå, og ville de skulle se at det var INGEN grunn til å ligge i buskene der ute å glo… Så jeg inviterte dem likegodt INN jeg…litt tidlig i dag… Når det var helt tomt her…
Så fikk de traske litt fram og tilbake her SELV…og prøve ut hvordan dette var.. Og samtidig se at det er jo FRITT for sladder -stoff og skandaler her inne… Jeg fikk så klart tatt en bilde av dem, som jeg blåste opp i STORT format, og hang opp i foajeen her!!”

 

 

 

“Etter de var gått igjen, og jeg fikk sjekket at det var omtrent tomt på utsiden tok jeg meg en øvingsrunde på catwalken selv så klart”

 

 

 

“Men siden det er GRØNN dag i dag, har jeg så klart kledd meg i grønt, både her og der… Men nå er det klart for alle modellene! Her er fargen GRØNN”: 

 

happy

 

 

pensjonistgunna

 

 

heidisverden

 

kariengesvik

 

annebe

 

utifriluft

 

mettejosteinsdatter

 

 

polarlykke

 

friluftsheidi

 

 

fruensvilje

 

gryende

 

lenalykke

 

 

zoeticworld

 

veralynn

 

allansverden

 

bforb

 

Og halsende helt til slutt i rekken kommer JEG- Frodithen. Bittelitt muggen fordi jeg nesten må gå sist…

 

 

Men HEEELT til sist går de mangefargede, som kan plasseres i alle kategorier….

 

docogdask

 

 

Og Bunny

 

“Med dette sier jeg igjen takk for i dag, og velkommen tilbake i morgen! Ha en strålende dag der ute.”

 

 

8 kommentarer
    1. Jeg storkoste meg på catwalken i dag! Det er superkoselig å småprate med de andre modellene både før, underveis og etterpå. Nyter! Tusen takk for denne muligheten! 😍

    2. Jeg har vært på farten idag, men nå rakk jeg endelig innom! Så mye fargerikt og fint blant dine medbloggere! Grønt er en nydelig farge som jeg er veldig glad i! Takk for titten! 🥰

    3. For herlige grønnfarger og modeller! Tenk at grønt er så mye forskjellig – fargenyansene er så vakre 🙂
      Flott at du fikk bort de paparazziene…. 😀 de sniker rundt ja…
      Tusen takk for enda en herlig da på catwalken 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg