Galleri Frodith- dag 5

 

“Hei der!!! Halllooo!! Alle dere rosa jeg kan høre på utsida der, bare kom inn!! …. Ja…i dag er det Rosa som teller… Og det skjønte dere jo… Glad til og med publikum begynner å ta hintene liksom…  Og dere så vel hvor fint jeg hadde pyntet på utsida også?? Ja, jeg mener alle ballongene. Og det nye skiltet som skiltfolka ENDELIG hadde blitt ferdig med. På slutten av Catwalk-uka liksom!

Nå nærmer det seg jo slutten av all denne traskingen på catwalken.. Kun rosa, orange og lilla igjen… Så derfor litt ekstra pynting… Ja….KOM INN DA!!! Og lukk igjen døra!! Fremdeles ingen sommer her inne, hva nå det enn er der ute!!”

 

 

 

 

 

“Jeg vet det har vært litt sparsomt med servering de siste dagene. Men champagnen var det tomt for på 1. dagen, og kaken var det noen som glupsket i seg på dag 2… Og siden har vi gått her på luft og kaldt vann….

Nå er det vel noen som mener at modeller får nøye seg med akkurat det: luft og kaldt vann…Men vi er en annen type modeller, og trenger litt energi.. Og dessuten trenger publikum litt “snavvel”, mens de nyter synet av de flotte modellene, så i dag har jeg med meg “sukkerspinn”!!  Sukker -kick som får modellene til å gå veldig fort, til å komme seg inn i klærne de skal likevel og som er perfekt til dere i salen for å holde dere våkne”

 

 

 

 

“Så her kommer jeg nedover catwalken!! Gjør dere klare til å ta i mot!! Jeg deler ut litt til venstre her….*klæsj-slafs* , *dele-dele*
Og litt til høyre her!! *Klæsj-snafs* *dele-dele*

Ta vel i mot dagens modeller: Pink Ladies!!! And gentlemen… And others”

 

heidisverden

 

 

kariengesvik

 

pensjonistgunna

 

polarlykke

 

friluftsheidi

 

mettejosteinsdatter

 

 

happy

 

 

fruensvilje

 

utifriluft

 

gryende

 

veralynn

 

 

zoeticworld

 

 

lenalykke

 

allansverden

 

bforb

 

Og helt til slutt meg…. Eller…..? 

 

 

Nei da… så klart de mangefargede, de som tar alt på en gang 😀

 

docogdask

 

 

 

Og Bunny

 

 

“Ønsker dere en god dag, og velkommen tilbake til nest siste dag i morgen!”

 

 

 

 

Les gjerne også om togturen fra helvete med blindpassasjerer

Og min lille hyllest til tegnspråk

14 kommentarer

Siste innlegg