Galleri Frodith- Dag 6

 

 

“Ha-ha!! Ja, nå ble dere overrasket nå tenker jeg! Jeg må jo prøve å overraske litt. De faste gjestene kommer jo tidlig om mårran hver dag, står og henger på utsiden og bruker mye av sin tid her. Så det minste jeg kan gjøre er jo å by på litt variasjon. Vel…her henger jeg altså! Men du der nede….kan du flytte deg litt?! Jeg skal lande!! Hjæææælp!! Flyttt, flytt, flytt….jeg kræææsjer!!!”

”Neida…det gikk visst bra. Vel, da får dere følge med meg inn, som vanlig. Don´t mind the one in the bush” :-D”

 

 

 

 

“Ok, da var vi på plass igjen. Dere får bare følge på dere som kom sist.  Nå er det noen som står bak her som er SKIKKELIG klare, og litt nervøse vil jeg tro. Det ryktes at de var usikre på om jeg KOM! Det var ingen som visste om “stuntet” mitt på utsiden nemlig…He-he…Må jo overraske flere enn dere i publikum. Vel, JEG kommer alltid, det skal ingen tvile på. Når jeg har gjort klart til show så er det sjelden jeg svikter. “

 

“I dag har jeg det derimot litt travelt, så mulig dere må klare dere uten meg noen timer her etterpå. Men jeg har så klart en stand-in til catwalken. Hun likner GANSKE mye på meg, så det burde gå bra..”

“Ok, da setter vi bare i gang, dagens catwalk, med fargen LILLA! Og det var slett ingen lett farge. Her tror jeg det var mange som slet litt. Inkludert meg. Believe it or not. Lærer og alt… Vel, her er vi i alle fall!!! I alle mulige kreative løsninger: Lilla!!!!”

 

Happy

 

 

allansverden

 

lenalykke

 

 

heidisverden

 

fruensvilje

 

 

gryende

 

polarlykke

 

 

utifriluft

 

mettejosteinsdatter

 

 

friluftsheidi

 

 

zoeticworld

 

 

veralynn

 

bforb

 

pensjonistgunna

 

 

kariengesvik

 

 

Og helt til sist, min lille lookalike….

 

 

Nei….ikke sist i dag heller 😀 For her kommer de mangefargede:

 

docogdask

 

 

Og Bunny så klart!!

 

 

Da takker jeg for i dag, og ønsker velkommen tilbake til avslutningen i morgen. Altså HELT siste dag med fargerik moro! Ha det bra så lenge! Vi sees!

 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg