Galleri Frodith- Dag 7 Avslutning

 

“Ja…nå kan du greia…ikke sant? Kom inn! Sitt ned!! Jage paparazzier…spise sukkerspinn…kake… drikke champagne…Sånt som alle kjendiser gjør…Ja, det er bare å gjøre det samme i dag!!  For nå går vi i gang med siste catwalken her inne i blogg-blokka, for denne gangen.
Mine verdensberømte modeller har så klart vært oppe halve natten…øvet og gått…travet og sultet seg… For å være klare til den siste catwalken, og med den må vi jo så klart ha flagg”

 

 

” Så da setter jeg bare i gang: *Tripp-trapp* *klikk- klakk* *flagre-flagre*
Et flagg til deg (*deler ut*) ….og et til deg…..(*deler ut mer*)

Og når alle modellene kommer gående etterpå, vil jeg at alle skal flagge med hvert sitt flagg og rope 2 HURRA!! Er det greit?? Et hurra for modellene fordi de har vært så profesjonelle og et hurra fordi de har holdt det gående i 7 dager!”

 

“Jeg har jo så klart bakt mer kake, så det er bare å ta en bit mens dere nyter showet. Modellene skal spise mengder med kake og andre greier senere i dag…så det er ikke noe synd på dem…De skal bare GÅ FERDIG først…vil ikke ha noe kake-søl på Catwalken min”

 

 

“Men da er det klart!!! Er DU klar???”

 

 

 

“Nå kommer nemlig siste dag med de verdensberømte modellene mine, en skikkelig fest-dag. Tusen takk til alle som ble med, både på egne små scener hjemme først, og så her i “Galleri Frodith” etterpå.  OG tusen takk til alle som har heiet oss fram og ropt hurra!! Det er moro når folk blir engasjerte! Her er vi på ukens siste trasking”

 

Happy

 

 

Barney…hunden til …

 

pensjonistgunna

 

 

kariengesvik

 

 

heidisverden

 

 

fruensvilje

 

polarlykke

 

friluftsheidi

 

 

mettejosteinsdatter

 

 

utifriluft

 

 

zoeticworld

 

veralynn

 

 

allansverden

 

 

bforb

 

 

Gryende…forkledd som katt..

 

Så til de mangefargede, som tar alle dagen i et sleng: 

 

Docogdask med oransje bil for anledningen

 

Og bunny

 

Og helt til sist i dag, FAKTISK!!!, en sur, sulten Galleridirektør Frodith som ikke fikk NOE kake her inne (noen andre hadde nafset til seg alt)…

…men som er “der ute” på kafe både NÅ og DA så det er ikke SÅ farlig 😀

 

“Takk for denne gangen! Vi sees igjen ved en annen anledning her inne. Og den som går sist lukker døren, ok?”

 

8 kommentarer
    1. Herlig! Takk for utfordring og takk for at jeg fikk være med! I morgen åker den lilla soveposen til fjells. Catwalken der blir nok både svingete og steinete.

    2. 🇧🇻 HURRA! 🇧🇻 for alle de flotte modellene, og for deg som har satt det hele igang! 🇧🇻 De har vært skikkelig kreative og funnet fram til alle fargene på ulike vis. Oransje tror jeg ikke at jeg har i dette hele tatt faktisk, muligens på et dynetrekk.😊

    3. Herlig kavalkade og som vanlig et fantastisk engasjement 😀 Jeg slapp ikke inn denne gangen, men det er kun han som ser på meg i speilet hver morgen som har skyld i det 😀 Takk for at du er den du er, helt unik 😀

    4. Jeg tror galleridirektøren må ha vært for gavmild med kaka, hihi, men det er i alle fall bra hun sitter på oppskriften 😀 Tusen takk for en krevende men morsom tid, Frodith! Du har skapt mye moro og trivsel, og jeg håper du dukker opp med flere kreative sprell med åpent galleri ved senere anledninger også! 🤩

    5. Å, beklager, men kaka var så god sjø 🙈😉
      Herlig å se alle modellene alle 7 dagene. Takk for utfordringen, og for flotte utstillingsdager i galleriet 😀👏
      God sommer! 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg