Gåsungene kvitrer på sin gren..

Sola skinner, gåsungene kvitrer på sin gren, hestehoven galopperer bortover grusveien, bølgene skvulper, gradene stiger…
Skal jeg fortsette? Våren er et faktum og jeg har FRI!!
Jeg har forlenget påsken med EN dag, og det gjør all verdens forskjell.
Bare det å ha fri når andre jobber er litt digg av og til..

 

 

Jeg har planer med naturen og kulturen på denne siste dagen.
Møte søsters i byen, og SÅ begynner moroa! 🙂

 

 

 

Det er meldt 17 grader.
Jeg har skapet fullt av kjoler…
Så her er det bare å komme i gang med flagring, kvitring og dansing

 

 

 

Ønsker deg en strålende tirsdag: på jobb, hjemme, på hytta, i butikken eller hvor du nå enn har tenkt å befinne deg 🙂

4 kommentarer
    1. God morgen og kvitre kvitre 😀
      Nyt fridagen i byen sammen med søsters !! Og kjoledag 🙂 Nesten som en sommerdag å høre 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg