Gi meg en utfordring!!

Akkurat som jeg ikke har hatt utfordringer nok i det siste liksom….Du har vel hørt at jeg får litt VEL mange utfordringer innimellom,f eks på jobben, og burde kanskje ønske meg litt FÆRRE i stedet for?

 

 

 

Vel her er en annen slags utfordring som jeg ønsker meg:

Jeg ønsker at DU skal gi meg en “oppgave” / en “tittel” jeg kan bryne meg på. I forhold til FOTO altså.

DU gir en oppgave.
JEG går ut med kameraet og gjennomfører.

 

Dette har jeg gjort mange ganger før, men det er skikkelig lenge siden.
Når jeg begynner å få inn oppgaver av deg og de andre, så lager jeg en liten liste som jeg følger. Og da kan du følge med på om jeg klarer det også 😀

 

Jeg gleder meg til å få noen “spenstige” oppgaver. Jeg prøver ALLTID å gjennomføre, selv om jeg kanskje tolker oppgaven på MIN måte for å få det til.

INGEN oppgave er for dum.
INGEN oppgave er for vanskelig (jeg løser den på et vis…)

 

 

Så da oppfordrer jeg deg til å komme med en foto-oppgave/en utfordring til meg!! Skriv i kommentarfeltet.

 

 

#utfordring #oppgave

15 kommentarer
    1. Hmm.. Jeg må gi deg noen vanskelige, hehe. Du må ikke ta alle, du kan velge 😉

      “Ute på ett øde hav”
      “Havets dronning”
      “Retro”
      “Stuerent”
      “Fire ulike hårfarger”
      “Linselus”
      “Før og etter”
      “Bedreviter”
      “Gener”
      “Suger punch”
      “Forskellsbehandling”
      “Walk the line”
      “Medaljens bakside”

      1. 4 oppgaver!! Tusen takk Elise 🙂 Fine oppgaver også. De skal jeg ta, en etter en. Skal få det på listen i ettermiddag. Holder på å lage nå 🙂 Men først ut på tur i naturen <3 Håper det er bra med deg <3

    2. Åh, sånt er gøy!👍 Kanskje du kan bilde av et levende husdyr på fire bein (ikke kjæledyr som hund, katt o.l.)😃

        1. Ja, gjerne det, hihi. 😀 En selfie med ei ku hadde vært helt topp, men du skal slippe å stå inni en flokk på skogen altså. 🙂

    3. Du kan jo fotografere et eventyr. Jeg mener ta ting fra eventyr og sett de sammen i bilder. F.eks mannen som kappåt med trollet der har vi en mann, en kafe og et troll. Eller ta ting om de tre geitekyllingen som skulle til seters, så kom broen og resten husker du selv. Der har vi ei bro, tre dyr(geiter) og troll. Det er kanskje ikke så lett men jeg mener at det er morsomt. Blir spent på hva resultatet blir. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg