Gikk litt bananas på mårran…

Noen ganger går man liksom litt bananas når det gjelder shopping…
Eller “man”? Jeg mener: JEG går litt bananas.

Klokka rakk knapt å bli “åpiningstid-i-butikkene” før jeg hadde revet til meg både en kjole og en jakke. Kjolen “myk som fløyel”..og ikke rart…for den VAR i fløyel. I en sjøgrønn farge. Håper på en liten photoshoot med den i morgen. 

Da jeg var på vei ut av butikken, og hadde kostet på meg den litt dyre Ko-ko-kjolen, så jeg denne jakka i døråpningen.

Den er jo SÅ meg! 
Og det hjelper ikke at jeg har ca 3 jakker i samme stilen, “kaptein-aktige”, uniform-aktige…For DENNE likner enda mer på den jeg mistet som jeg var SÅ glad i.. SÅ da MÅTTE jeg bare. 

Og man kan da aldri få for mange kaptein-jakker, kan man? 😉
Tar nok noen bilder med den i morgen også. 

 

 

#shopping #kjole #jakke

15 kommentarer
    1. Nei, det kan man ikke få nok av. De jakkene er så fine. Du minnet meg på min, som henger langt inne i skapet. Kanskje den passer nå? Jeg har ikke prøvd den siden i fjor vår en gang??? Takk for påminnelsen. Klemsiklem:)

    2. Åååå så stilig! Og åååå så lyst jeg har å shoppe. sånn skikkelig, som da jeg gikk bananas på shoppingsenter i Gdansk. Eller Wreszhniks eller hva den nå het, den lille byen med det fantastiske shoppingssenteret. Ser du har tatt juleferie ja, så deilig. Jeg får holde ut litt til, og være glad for at jeg har fri julaften – 1 dag og hele helgen. Gleder meg masse. Men først må jeg shoppe ferdig til jul. Så gøy med en trivselskomite som sender ut sånn artige utfordringer da 🙂 God søndag. klem

      1. Ja, jeg får litt foten innimellom, når jeg finner noe fint 🙂 I går var jeg i slaget 🙂 Ja, kommer aldri til å glemme den dagen i Wre…. DU var helt gal, jeg kjøpte EN kjole, mest for synes skyld 😀 Og kofferten min var nesten sprengt på hjemveien, pga deg 😀 Vi må få til en sånn tur igjen. En eller annen plass. Med shoppingsenter. Sverige er jo veldig fint for sånt, når det ikke er corona. Så en gang får vi nok mulighet igjen. NÅ er det vanskelig, orker knapt gå inn i butikker pga munnbindet. Sikkert derfor jeg var så rask. Jeg tror jeg brukte 15 minutter maks, på de to plaggene. 😀 God vakt <3

      1. Jeg også. Litt FOR glad i å shoppe. Shopper bare klær. Ellers er jeg ganske uinteressert 😀 Ja, synes den var kjempefin jeg også 🙂

      1. Jeg er ikke glad i å shoppe klær, syns det er vanskelig å finne akkurat det jeg vil ha.
        Men når jeg plutselig kommer over akkurat det jeg har lett etter, Ja, da er det morsomt 😀
        Fin jakke! Spent på å se kjolen 😘

    3. jeg tenkte også att jeg har da sett noe som likner på denne før :=) men har mann en yndlingsjakke ,ja da er det greit å skaffe seg flere når en først finner,hvet jo ikke når dei gamle takker for laget

      1. Ja, du har nok sett rett. JEg har ikke mindre en 3 andre kapteinsjakker. Men ingen er lik den jeg mistet. Denne liknet mest tror jeg 🙂 I alle fall var den fin 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg