Gjort er gjort!

 

Siste dag! Mye mas om SISTE DAG.. Nå nærmer det seg! 
En voldsom trang til å se tilbake, oppsummere, før vi “bikker over” kanten til et nytt år.. Høres nesten ut som det er siste dag EVER liksom!! På kanten av stupet nesten… Vi må skynde oss å få gjort opp status, før vi våkner opp i mårra… som AKKURAT den samme… Nemlig!

 

 

Ja, for det er ikke siste dagen.. Sånn generelt sett. Når vi våkner i morgen, så skal vi være rimelig glad for at vi våkner. For det gjør vi, de fleste av oss. Og vi våkner opp rimelig like som da vi la oss. Noen med litt konfetti i håret, og stålånde fra h…ete…Andre er bare litt småbustete, og ellers helt like..

 

Dagen vil hete søndag, som for en uke siden… selv om året har fått nytt navn. Altså: hvorfor kan vi ikke ta denne oppsummeringen av alt vi har gjort og ikke gjort i juni for eksempel? Eller mars for den saks skyld?

 

Nå hadde jeg egentlig tenkt å vrenge innpå og levere fra meg en liten oppsummering her jeg også, i god influencer-ånd. Og med en liten forsvarstale på hvorfor akkurat JEG gjør det. Men jeg dropper det. Gjort er gjort! Jeg vil ut i verden å leve litt i stedet for. På denne SISTE dagen 😀 

 

 

Av med nattkjolen og ut i verden! (jada…skal kle på meg først)

 

 

8 kommentarer
    1. Hihi, du har så rett! Håper dagen har vært super – det har iallfall min vært! Jeg har gjort akkurat det jeg hadde lyst til – jeg har levd! I morra er jeg kun småbustete og tidlig oppe – som alltid! Godt nytt år – og god klem <3

    2. I dag har jeg fullført årets siste klesvask og gangvask. Det siste jeg handla på kiwi i år var havrekorn, hva det første blir i 2023 vil tiden vise. For noen år siden var det siste en tannbørste og det første ei truse men husker ikke hvilket årskifte det var. Godt nytt år.

    3. Det eneste som endrer seg er at vi skriver -23 istedenfor -22 på regninger vi betaler osv. Litt synd at den koselige julemåneden er over, og at vi har et par kalde mndr. foran oss, men det blir lengre dager og stadig nærmere varmere tider. Kos deg på nyttårsaften! 🥰🥂🎇

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg