Glad heldiggris skal få brynet nesa (trynet) si(tt) ..

 

 

I går ba jeg leserne mine om å gi meg noen morsomme/spenstige foto-oppdrag. 
Dvs de skulle komme meg forslag til hva jeg skulle gå ut å ta bilder av. Det er skikkelig moro å gå rundt sånn å fotografere, etter lesernes ønsker. Og jammen er det en fin aktivitet å gjøre i sommervarmen også: Finne løsninger på disse rare oppdragene.

 

Det er noen som har gitt meg oppdrag, og tusen takk til dere! <3 Dere gjorde dagen bittelitt bedre, for nå har jeg noe å glede meg til til i morgen 🙂

 

Her er de oppdragene som har kommet inn: 

 

-en selfie med en kongelig (Hanne Beate)
-Hva er verdt et besøk i Oslo, som er litt ukjent for folk flest (Hanne Beate)
-Ukesaktivitetutfordring: typisk mandag, typisk tirsdag osv.. (Lillian:  sognafaret)
-Hemmelig hage (Verdande)
-Troll kan temmes (Verdande)
-Munter mat (Verdande)
-Kjolebonanza (Kjerrningtanker)
-Vann som er så stille og som speiler naturen, slik at man kan snu bildet begge veier og det ser likt ut (BforB)
-kjendis-Frodith (Kariengesvik)
-kake-Frodith (Kariengesvik)
-flygende-Frodith (Kariengesvik)
-Et bile av Frodith sammen med en snegle (Elevele)
-bade-i-juli- bilde (Utifriluft)

 

Det var de jeg har fått så langt. Men du kan selvfølgelig gi meg nye oppdrag DU 🙂 Trykk på denne linken, og legg igjen oppdrag der. ELLER i kommentarfeltet under her. I morgen går jeg løs på oppgavene 🙂

 

 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg