Glad som en lerke!

 

I dag er jeg bare glad som en lerke!

Jeg gikk inn i uka på mandag…og så har jeg på en måte bare vært der inne..i uka… Det er som om jeg har gått gjennom et langt langt rør. Ingen vinduer eller dører. Bare masse viltre ungdommer, en haug med flotte kolleger, et planlagt og godt forberedt opplegg og en sterk vilje om at dette skal bli vellykket. 

Så kom jeg ut på andre siden av røret i dag. Glad, fornøyd og “gjennom-tygd” … 
Det har gått veldig fint. Ungdommene var fornøyde, kollegene var fornøyde og på pulten til meg og verdens beste kollega lå det godterier, en liten blomst til oss hver og et kjempekoselig kort fra en av kollegene som synes vi var flinke, hadde stålkontroll og takket for fin uke. 

Det varmet skikkelig <3 Denne uka er spesiell. Det samles elever fra hele landet, og det gjør den litt ekstra krevende. Da er det veldig godt når noen synes at man har vært flink. Og ikke bare SYNES det, men SIER det også 🙂 

 

Nå skal jeg bare kose meg, og i morgen har jeg fine planer. Mer om det senere…

 

 

#arbeid #glede #ros #gaver #kolleger

8 kommentarer
    1. Ikke noe bedre enn å få høre man har gjort det godt, når man også selv synes man fortjener det ☝️😘 og gleder meg til å høre om helga 🌼🤸‍♀️ klem

    2. For en uke med masse sol og frem med joggesko. I morgen skal jeg til min søster hvor vi skal feire mor som har bursdag søndag. Sikkert flere enn meg som har fått med seg at det er salg på spar hele uken – masse bra mat for 10 kr. Får vel snart få meg noe kveldsmat, vasker kjøkkengulv. Må tidlig opp i morgen og lage kjøttkaker. Gjør det regelmessig for det er fin middag. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg