Glade dråper

 

Lykkelig danset de
Danset flamenco på asfalten
Smalt mot underlaget
Vekket han som sov i portrommet
For å vise seg fram

 

Hoppet og spratt
Til lyd som minnet om kastanjetter

 

Jeg 
Sto i vinduet
Så showet som utspilte seg
Der nede
Smilte

 

Glade dråper
Også for meg….

 

 

Så derfor gikk jeg ut en tur. Paraply og jakke over jumpsuiten. Ikke SÅ kaldt liksom.
En tur innom Kaffebrenneriet. Kaffe og kaldgrøt. En koselig liten stund, helt for meg selv.

 

Går du på cafe alene?
Liker du kald grøt? Og regn? 

 

 

(HER finner du litt om gårsdagens sydenstemning)

 

#regn #cafe #glede #dikt

8 kommentarer
    1. Kan godt gå på kafé alene jeg. Der gjlr meg ingenting😊
      Kald grøt liker jeg. Spiser gjerne kald middag også jeg, fra dagen før.
      Og regn er bare godt noen ganger😊

    2. Bra at det endelig kom regn og at temperaturen gikk ned, – men ganske klamt. Jeg har også vært ute i regnet idag, helt nydelig. Fint å spise ute alene, men er sjelden jeg er på kafé. Jeg har chiafrø i skapet, – skal jammen sette igang en pudding til imorgen.👍

    3. Så koselig 🙂 Jeg pleide å gå mye på cafe bare meg før 🙂 Elsker å sitte og skrive eller tegne på cafe og se på folk 🙂 Hva er det oppi den kaldgrøten? Stor god klæm på vei <3

      1. Jeg har også begynt å gå en del selv i det siste. Sitter og ser på folk og hva som skjer 🙂 Kaldgrøten, er i alle fall havregryn, og chiafrø, og noe melk sikkert 🙂 Med bringbær-saus-topping 🙂 Stor god klem på vei tilbake så klart <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg