Glede seg over- og glede seg til..

 

 

Små gleder i hverdagen, og små gleder som kommer: 

-Det er vår!!
-Jeg kjenner på at jeg har utviklet meg, og at det er godt å kjenne at man fremdeles kan. Selv om det KREVER mye av meg..

-Påskeferie: Avspaserer. BFF-en fra Bergen, Minmatgaleverden, tvillingen min, kommer til byen i påsken.

 

 

-Det er snart sommer 
Turer på trappene: 
Mai: Kystled-hytte en helg med bestisen på Hvaler: 

 

 

 

Juni: En helg med søsters og Mammaen til Lille Supermann på denne overnattingen, for å gå Madonnastien med mer 🙂

 

 

Og mer er også i vente for sommeren, men ikke ferdig planlagt.. Herlig med små gleder, små forventninger <3

 

 

#gleder #forventninger

4 kommentarer
    1. Jeg og har noe å glede meg til. Jeg har bestilt en flybillett til Sandefjord i juni. Det var nesten som om jeg hadde glemt hvordan man gjør det.
      Landsturnstevne og i tillegg skal jeg besøke ei venninne jeg ikke har truffet på over 40 år.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg