Glede seg til

Nå er det ting å glede seg til igjen!
Det er ikke tilfeldigheter. Jeg ordner mange av dem selv. Man må finne ut av hva man selv liker å gjøre, og setter ekstra stor pris på. Og så må man gjøre de tingene. Det kommer ikke av seg selv. Man kan ikke vente på at gledene skal komme ruslende. Det er ikke sånn det fungerer, selv om noen ser ut til å tro det. Noen klager over at gledene ikke kommer deres vei. Nei… de KOMMER ikke. Man må arrangere dem selv på et vis. Av og til i alle fall. Noen kommer kanskje litt mer tilfeldig. Men OFTE er man selv den som må finne, sette i gang eller legge merke til det som er bra. 

 

 

Så i nærmeste framtid er dette det jeg gleder meg til: 

  • Frisøren IGJEN på mandag. Farge håret
  • Jobbe med morsomme ting på jobben, tirsdag-torsdag.
  • Møte med niesen min og babyen hennes på fredag. Vi skal på Munchmuseet 🙂
  • Tur på hytta til brorsan og svigerinnen min om to uker

 

Har du lagt noen gode planer for ukene framover?

 

 

 

8 kommentarer

    1. He-he. Jeg har jobba beinhardt, og lagt noen få, fine planer. Mine er imidlertid avhengig av at legene skriver meg ut av sykehuset 😏. Vil SÅ gjerne få komme hjem 🥰🤞

        1. Lagt inn 8, operert 9 – alt gått bra! Nå er jeg på lokalt sykehus.

          Avdelingen på Rikshospitalet hadde besøkskontroll, så der var ikke besøk mulig. Tusen takk for tanken 🥰

    2. mange koslige ting å glede seg til hos deg ja :=) jeg skal til frisøren onsdag ,det gleder jeg meg til og jeg skal klippe :=) og så er det jo strikkekafe ilag med fine damer fra bygda,like kjekt hver gang

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg