Små fine ting å glede seg til så klart 🙂
Plutselig var det litt av hvert å glede seg til igjen. Både på jobb og privat.
Her er de kommende tingene å glede seg til:
- Jeg skal på lunsj-date med Mammaen til Lille Supermann i dag
- På lørdag er det frisøren igjen: Farge bryn og klippe luggen
- Søndag skal jeg treffe nevøen min
- Jeg får noen nye oppgaver på jobb, som er midt i blinken for meg. Gleder meg!
- Jeg skal treffe Friluftsheidi igjen om ikke så lenge. Hun er forresten en som er skikkelig flink på å glede seg over de små ting 🙂
Ha en fin fredag!
6 kommentarer



Det er så godt å ha noe å glede seg til <3 Mye kos for deg!
Masse fint å glede seg til! 🥰 Jeg gleder meg over at det har blitt mildere og snøen blitt borte, for nå går det i juletrehogst her, og da er alt så mye enklere. Meldt snø på søndag, men mildt til uka igjen! 😀 Kos deg med dagene som kommer! 🤗
Og friluftsheidi gleder seg til det😉
Du har mye å glede deg til.
Så hyggelig da:)
Da har du mye å glede deg til fremover, godeste du 🙂 klems