Glede seg til

 

 

Små fine ting å glede seg til så klart 🙂
Plutselig var det litt av hvert å glede seg til igjen. Både på jobb og privat.
Her er de kommende tingene å glede seg til:

  • Jeg skal på lunsj-date med Mammaen til Lille Supermann i dag
  • På lørdag er det frisøren igjen: Farge bryn og klippe luggen
  • Søndag skal jeg treffe nevøen min
  • Jeg får noen nye oppgaver på jobb, som er midt i blinken for meg. Gleder meg!
  • Jeg skal treffe Friluftsheidi igjen om ikke så lenge. Hun er forresten en som er skikkelig flink på å glede seg over de små ting 🙂

 

Ha en fin fredag!

 

 

6 kommentarer

    1. Masse fint å glede seg til! 🥰 Jeg gleder meg over at det har blitt mildere og snøen blitt borte, for nå går det i juletrehogst her, og da er alt så mye enklere. Meldt snø på søndag, men mildt til uka igjen! 😀 Kos deg med dagene som kommer! 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg