Glede seg til!

Innimellom setter jeg meg ned, og finner ut hva som er å “glede seg over” og “glede seg til”. Og nå som det snart er jul, er det noe småtterier å glede seg over og til. Trenger jo sjelden å være de STORE greiene. Småtterier er mer enn nok til å glede denne jenta 🙂

SÅ her er ukens lille “glede seg over” og “glede seg til”:

 

-Har vært på besøk hos bestisen i dag. Byttet gaver.

 

 

 

-Julaften og 1. dag hos søsters 

  (her fra jul med søsters da vi var atskillig yngre. Jeg til høyre :-D)

 

 

-Møte med Mammaen til Lille Supermann på 2. dag

          ( Bilde fra et tidligere møte 🙂 )

 

-Møte med Verdens Beste Kollega, som ikke lenger er en kollega. Bare verdens beste <3

 

-Møte med Karidansen

 

 

Er det noe du gleder deg til?

 

 

#glede

5 kommentarer
    1. Åååå så er dagen før dagen her og jeg gleder meg allerede 😀 Har nettopp sett Lillebror og Knerten på tv hihihi og julen senker seg sakte innover <3
      klem

    2. Kult det blå antrekket ditt!!! Jeg gleder meg til julaften, julemat, besøk av venner, juledrikke, julepakker, julekos ned jentene, reise ut på landet til venner nyttårsaften spise kalkun og ha det gøy med dem. Sikkert mer jeg gleder meg til, men har så mye i hodet akkurat nå at jeg må rydde plass 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg