Glede seg til!!

 

 

 

Viktig å sette fokus på de små gledene som ligger strødd foran meg for tida. Jeg er MESTER i å skape meg gode øyeblikk. Og spesielt når de ikke kommer servert på et fat, som de ikke SÅ lett gjør når ferier og annen snacks er over.

Så…da må man lage de selv da! Og det er jeg i ferd med 🙂 Her er ukens lille “glede seg til”:

  • Skal trene “bodybalance” i morgen. Nytt for meg, som det meste innen trening. Spent og gleder meg!
  • Onsdag neste  uke kommer sofaen vi har bestilt i dag. Det blir deilig. Den jeg sitter på nå er ferdig for lenge siden. Skakk, nedsunket osv. Nå skal det nok bli litt “sofagrising” igjen ja!! 😀
  • Neste søndag skal jeg møte Lady August, den søsteren jeg adopterte for nesten 10 år siden. Skravling og mulig litt shopping står på programmet. Og masse kaffe og sunne puddinger muligens. Nå er det over 2 år siden jeg så henne, så jeg gleder meg skikkelig 🙂
  • Neste søndag er det nytt sted med treningen jeg har blitt så glad i, Body for Life.
  • Kose-tur til Bergen i høstferien antagelig!
  • “Danse høsten inn” om ikke så altfor lenge 

 

 

 

#gleder

 

7 kommentarer
    1. Yuhuuu du er i drivet nå! Bodybalance brenner magemuskler og ellers… og er gooood – ja supergod trening – som jeg liker og savner 😀
      Du har mye å se frem mot altså 🙂

    2. Viktig å ha noe å glede seg til altså <3 og her har du en flott liste! Jeg gleder meg til yoga på tirsdag, og til å få mala ferdig garasjen i løpet av uka… og til helga skal jeg gå i dine fotspor igjen…. du får gjette litt…. er noe jeg har hatt lyst til lenge! Klemmer <3

    3. Så mye herlig å glede seg til! 🥰 Nå som du trener så mye så er det viktig med restitusjon, og da er sofagrising helt nødvendig spør du meg.👍 Junior og jeg skal også til Bergen i høstferien, men her i Innlandet er den i uke 41. Vi skal bo på det nærmeste hotellet til Hoggorm. 😅 Citybox. Ha en fin treningsøkt imorgen! 🤗

    4. Veldig bra!👏🏻👍🏻🥰
      Det er viktig å ha noe å glede seg til, både små og store ting
      Nydelige høstbilder!☀️🤩
      Nyt kvelden!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg