Glede seg til!

 

Det er viktig å leve nå! Det er viktig å ikke drukne seg i fortid, eller bare fokusere på ting som skal skje senere. Da går man glipp av mange fine NÅ-er. 

MEN….Det er viktig å glede seg til ting. Det er jeg overbevist om at er det lille ekstra krydderet vi trenger i hverdagen. Og spesielt i tider der NÅ-ene er litt kjipe.

 

 

 

Så…her kommer noen “glede seg til” som skal skje framover:

  • Fredag skal jeg på “Charlie og sjokoladefabrikken”- teater på Det Norske Teater på fredag, sammen med søsters, nevø og kjæresten hans
  • Lørdag skal jeg til  Drøbak på julemarked. Antagelig sammen med Karidansen. Og Lady August selger sin kunst på det julemarkedet. Det blir en kjempekoselig dag 🙂
  • I desember kommer tvillingen min, Kjersti, og da blir det garantert koselig og moro.

 

 

Har du noe du gleder deg til i nærmeste framtid?

,

 

 

#glede #øyeblikk

 

5 kommentarer
    1. Fine ting du har å glede deg til, – viktig å ha noe å se fram til. 😊 Jeg vet har bestilt meg 150 cm rundpinne og garn, og gleder meg til det kommer.

    2. Så gøy med charlie og sjokoladefabrikken! Jeg gleder meg til teater med min mor på søndag, vi skal se “svartnissen” og så gleder jeg meg VELDIG til oslotur i desember! klemmer<3

    3. Gleder meg til desember uten å måtte jobbe akkurat nå. Og til 14, desember for da skal vi i Domkirken og høre Nidarosdomens guttekor 🙂
      I går gledet vi oss over juleshow med Blunk og Bettan (selv om det ikke svarte til forventningene) 😉 Stort sett er de små nå tingene de beste ❤
      Mange koselige ting du skal også. Nyt dagen din! Klem 🙂❤

    4. du har flere ting å glede deg til nå ja,er jeg heldige blir det en tur til min mamma i helgen,men opperasjonsdagen min nermer seg ,så noen store sprell blir det nok ikke på meg med det første

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg