Gleder på rekke og rad..

Her skjer det litt morsomme ting i de kommende ukene. Ting å glede seg til. Noe er jobbrelatert og noe er privat. 

Her er mine kommende “glede seg til”: 

  • Hyttetur hele helgen med bestisen. Gleder meg VELDIG! Jeg har ikke gjort så veldig mye i sommerferien utenbys, så det blir skikkelig kos. Jeg har pakket kofferten (ja du leste riktig) full av treningstøy, tur-tøy, strikketøy og koseklær. Jippie!!

(arkivbilde fra Ringkollen i fjor)

 

  • Jobbtur til Sørlandet, med en av kollegene mine. Besøk på skoler
  • The Well med søstersen i uke 40
  • Blogg-date med ei jeg ikke har truffet før. Også i uke 40. 

Alt dette blir superkoselig! Gleder meg vilt og hemningsløst. 

Først ut er hytteturen 🙂 

 

 

 

Hva gleder du deg til i nærmeste framtid?

 

 

 

Og her kan du lese hva jeg har stryrt med siste tiden :-)!

 

6 kommentarer
    1. Ååå det både så og hørtes kjekt ut!!
      Eg gleder meg til en 2-dagers fjelltur 17/9 , søs og meg + 2 andre damer 🙂 Hyttetur på fjellet hvor me skal noen timer fra og til. helt nydelig 🙂

      God Helg!

    2. Har visst litt å se fram til jeg og:
      Snart skal vi på en 3ukers tur til Kreta
      I oktober foredrag med Audun Myskja, Kunsten å finne ro
      I november skal vi på konsert med Sivert Høiem ❤️

    3. Så artig at du skal på tur, jeg kjenner at jeg gleder meg på dine vegne, og vet du… det å treffe nye mennesker er alltid spennende og kanskje bittelittmicroskummelt. Uansett, kos deg masse

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg