God energi

 

Jeg er ganske jordnær, på de fleste måter. Veldig lite opptatt av “alternative greier”. Søker ikke så mye annet i livet mitt, enn det som skjer, det jeg ser, det jeg opplever og det jeg føler. Andre må gjerne styre med sånt, men jeg har altså ikke så stort behov for dette “andre”. 

Men samtidig så kjenner jeg på at det er noen mennesker her i verden som jeg får god energi av å være sammen med. Hva nå enn det måtte bety. Denne energien.

Jeg har vært sammen med Anna-Lena i dag. Som i hun jeg her vokst opp med, og har kjent hele livet. Vi har vært på Nasjonalmuseet. Vi var på omvisning, med kurator først, og etterpå surra vi rundt der og på kafeen der både før og etter utstillingen. Spist, drukket kaffe, snakket om kunst, snakket om fortid, snakket om framtid, snakket om tull og fjas, snakket om store viktige ting. Og det er så veldig deilig og lettvint. Jeg får energi av å være sammen med henne. God energi. Om du skjønner hva jeg mener. 

Noen mennesker tapper en for krefter. Andre mennesker gir en energi. Sånn er det, og det er greit å vite det. I slitsomme perioder er det ekstra viktig å ha folk rundt seg som gir energi. Som man bare kan slappe av med og være helt seg selv. Slippe å forstille seg på noen som helst måte. 

Jeg har kost meg maks i dag <3

 

 

En spesiell kunstner kalt Bjørn Carlsen, med noen merkelige og spesielle bilder: 

 

“Kadaveret suges”

 

 

“Søkende i død zebra”

 

“Bøddelens lunsj” …..

 

 

Og en annen kunstner med hender…

 

Og deilige fargesprakende saker… 🙂

 

 

Hva har du gjort denne søndagen? Har du fått litt ekstra energi?

 

 

4 kommentarer
    1. Å så koselig – og spennende! Deilig med venner som gir god energi! 🙂 jeg er heller ikke så veldig alternativ av meg….. det enkle er ofte det beste…! Idag har jeg måttet dra inn årene… jeg har hvilt masse (og det ligner ikke meg)….! Har vært en koselig dag! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg