God morgen!

 

Eller..god og god.. Ikke alltid like god med to spinnville rotter på soverommet.. En ting er at JEG er våken tidlig, men når disse to står klare til tur kl 02.30,  påkledd og med sekker ved døra, så må selv jeg “kaste inn håndkleet”. Det går grensen liksom.

 

“Frodith! Frodith! Skal vi gå snart?”

 

Hmf! Vi skulle IKKE gå snart.. Jeg fikk KASTET dem i seng igjen. JO, jeg kastet dem!! Rimelig irritert, og vet at de ikke har et bein som kan knekke..(Smilet på bildet? Spill for galleriet…)

 

Nå derimot, noen timer senere er jeg våken, og klar for verden. Blir ikke topptur i dag, pga regnet. Ikke noe hyggelig med krevende tur i regnvær..

Men tur blir det! 😊

 

Litt shopping siste dagene:

 

Gul fleecejakke

 

 

Rett-under-kneet-bukse

 

 

 

Turbukse

 

DA er jeg klar for tur 😂

 

#saltogpepper #tur #shopping

5 kommentarer
    1. Så fine klær du har kjøpt, – likte alt sammen! 😀 Dumt at det skal regne når dere egentlig skulle vært på topptur, men det er meldt sol imorgen. På topptur bør man være sikret god utsikt for å få fullt utbytte. Uansett godt å komme seg ut på en tur. Ha en fin dag i fjellheimen! 😀

    2. Åååå for en herlig kari traa bukse !!! Slik må jeg få skaffet meg!! Håper det er greit at jeg hermer hihihihi vi får se 🙂
      Artig å se disse to små-trollene også 😀 De må ta det litt med ro!! 😀
      God klem til deg <3

    3. Høres ut som du trenger å være litt streng med Salt og Pepper innimellom 😁 Veldig fine klær du har kjøpt deg. Tror sikkert jeg ville likt garderobeskapet ditt 😆

    4. nei det får være grenser for hvor tidlig en skal starte en fjelltur ,håper dere har flere dager så dere får sol og fjelltur før dere drar videre :=) herlige klede ,skikkelig knallfin turbukse

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg