Gode tider!

 

Jeg må rett og slett si jeg har det “snabla” bra om dagen!

Nå har jeg vært “fysisk på jobb” noen dager, og det har vært skikkelig deilig. Jeg koser “rumpa av meg”! Jeg lager filmer. Bittesmå snutter med tegnspråk, og har lært å legge på tekst. Så når jeg er i siget sånn, så lager jeg like greit MANGE når jeg er i gang. 

Jeg planlegger morsomme ting til uker med elever, og om ikke FOR lenge er det jo påske, så er litt i slaget der igjen også. 

 

 

 

 

Heklet jo “matchende” antrekk til rottene og meg i fjor, og de må jo kunne brukes mer enn EN påske liksom…

 

I morgen skal jeg være påskehare, påskeegg er lånt, sjokolade og marsipan er innkjøpt, og det er KUN for filmingens skyld…. MEN… det KAN jo hende jeg smaker litt på varene etterpå… Hm…

 

Ha en strålende dag i snøføyka! 🙂 

 

 

12 kommentarer
    1. Den reaksjonen som fulgte denne gladnyheten, slår meg faktisk som noe tilsvarende den jeg i de for-covid’ske tider ville fått i det jeg ble fortalt at noen hadde vunnet en betydelig sum i lotto e.l.. Og ved nærmere ettertanke, er det slettes ikke så rart som det umiddelbart syntes å være, da det igjen å få utføre ens profesjon på ‘pre-covid’sk vis faktisk fortoner seg like utopisk som en toppremie i lotto gjorde tidligere. -Så steike galt er det faktisk blitt (haha)

    2. Så bra!
      Gul og fresh og strålende glad! Fin gul topp og matchende rett og slett 😀 Ja den marsipanen/godisen må vel kanskje smakes på etter eller under filmingen 😀 hehehe

      Lag deg en fin fredag <3 klem

    3. Hihi, ja jeg håper virkelig du smaker etterpå….! Så bra at du koser deg om dagen – er nok nyyydelig å komme seg ut av hjemmekontoret…! Klem <3

    4. Gult er kult, og et signal om lysere tider. Og så kjekt at du virkelig har kommet til lysere tider allerede ♥
      Kjekt at du er i gang, og kan slippe kreativiteten løs 🙂
      Klem ♥

    5. Dere er et uslåelig trekløver med matchende antrekk! Husker at du fikk meg med på Påskefotoshoot i Vigelandsparken i 2019. Påskehøne Frodith og Påskehare Karidansen. “Mamma, hva er det der?” spurte et lite barn. “Det er påskeharen og påskehøna det!” sa mammaen – uten å blunke! Hun kunne jo ha sagt “Hysj”, men hun lot seg ikke forarge av to “jenter” som lekte i parken! 😊

    6. Hyggelig å høre at du har det fint..og strålende fin med gult er du også <3 Sjokolade kan jeg "klare meg uten"..men måtte nok smakt på den marsipanen tror jeg… Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg