Gøteborg skuffer aldri

 

 

 

Vi er effektive jeg og Merethe. Før var vi effektive på jobb…Nå er vi effektive sammen på tur. Full fart inn på Scandic Europa, sette fra oss kofferter, og så var det rett inn på Nordstan som ligger vegg -i -vegg…

 

 

Gikk rett inn på Desiugal. Det var jo nesten målet med turen…

 

 

Så glad for å se alle fargene og mønstrene…

 

 

Innimellom slappet jeg av i butikkenes sofaer, mens Merethe fikk sett på noe klær også 😀

 

 

Jammen meg har de en indisk restaurant vegg-i-vegg også.
God mat, men gjaldt å spise fort for maten ble lett kald.
Jeg hadde så mye jeg skulle snakke med Merethe om, så det BLE kald mat..
Jeg prioriterte snakkingen 🙂

 

 

 

Fine og morsomme Merethe <3

 

 

Jammen meg fikk jeg meg ikke en artig kjole.. Som du vet har jeg jo ikke mye av sånt…

 

 

 

Og en buksedress fant jeg også. Kan brukes til jul…eller på jobb…eller hvor man måtte ønske.
Med rette tilbehøret kan den brukes hvor som helst…

 

 

 

Nå er det sløving på rommet: beina høyt, romgodt og bare kos 🙂 
Gøteborg er bra! Det har regnet hele tiden, men det spiller jo ingen rolle, vi er jo bare i butikkene inne i senteret…

 

 

#gøteborg #shopping #klær

11 kommentarer

Siste innlegg