Gøy med egenprodusert…

 

Jeg er egentlig bare innom en snartur for å vise deg det siste jeg har laget. 
En ny strikket topp. 

 

 

Kjøpte 4 nøster med PT- pandora garn i sommer. Det er bomullsgarn. 
Kom litt sent i gang med strikkingen, men har gjort som jeg pleier å gjøre. Strikker på frihånd. Jeg er ikke tålmodig nok når det gjelder å sitte å LESE oppskrifter. Jeg vil strikke FORT og bli ferdig. 

 

Men det er gøy å lage litt mønster, så siden jeg bare brukte en farge laget jeg “mønsteret” med forskjellige masketyper for å lage relieff-virkning. Det er jo bare vrange masker, men det blir ruter i mønsteret når jeg gjør det sånn. 

 

 

VELDIG enkelt for dere som strikker mye, og er vant med VANSKELIGE mønster. Men avansert nok for meg. Og den ble god og myk, og kan brukes til bukser eller skjørt 🙂 

 

 

 

#håndarbeid #strikking #topp

28 kommentarer

Siste innlegg