Grillkveld med Salt og Pepper

 

Som du vet blir Salt og Pepper litt engstelig når det blir snakk om krydring av middager. Og da grilling sto på agendaen på hytta til Kjersti, ble det jo mye snakk om at flint-steken måtte få mye salt og pepper før den skulle på grillen. Og da går jo Salt og Pepper nærmest bananas. De er livredde for å havne på grillen!

 

 

Men for å berolige dem litt fikk de starte grillingen før oss andre, og flintsteken lå gjemt i kjøleskapet så lenge. Så da ble det spikking av pinner, grilling av pølser og så klart måtte de “sprette champis” og drikke, med Kjersti. Litt surrete ble de, men det får gå, det er sommerferie…

 

 

 

 

 

 

Etter hvert ble det mat på oss andre også. Flintsteken kom på bordet, og da pilte rotten-tottene og gjemte seg i lillehytta, hvor jeg og Kjersti bor mens vi er her  😉

 

#grilling #saltogpepper #frykt

8 kommentarer
    1. Du har så mye fint til rottene…kniv og slire og jammen får de til og med drikke champagne! Herlig…hihihi..Skjønner de skygget banen når maten skulle krydres….forstår det veldig godt…hihih

    2. Herlig 😀 Du koser deg Max søs og ingenting er bedre <3 Ser dere har vært på fisketur også. Fiske er gøy men jeg klarer aldri at fisken blir dau, så jeg hiver den ut i en fei igjen, derfor får jeg aldri være med på fisketur nå mer. Holder på å lage noe fint til hagen, ikke sikker jeg får det til ennå men jeg

    3. Uffda, jeg skjønner godt at de ble redde da! Godt de hadde med seg sine egne spikkekniver så de fikk laget pinner og stekt pølser!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg