Gryxen -awards – ikke Vixen

 

 

Vixen-awards sier du?

Pøh! Det er bare en tulle-award. Begynte som en blog-award. Jammen bra de endret navnet, for der finnes vel knapt en blogger igjen på den røde løperen hos dem. Bare en haug med “influencere”. Vel, når er du DET da? Må vel influere litt på noen, må man ikke? Veldig få jeg har hørt om som blir nominert hvert år… Eller det dukker vel opp noen reality-stjerner som lever livet av å vise seg i ulike medier, som “seg selv”. Og de influerer vel kanskje på litt ungdommer rundt her og der..

Men når vi skal snakke SKIKKELIG award, da snakker vi Gryxen-award!!
Damen som drar fram bloggere sånn rett før jul, for å gi DEM den tiden på den “røde løperen” som de absolutt fortjener!! 😀 

Jeg har blitt nominert i noen kategorier, gå inn å se da vel!!
Og jeg lover at hvis jeg får noen stemmer etter hvert, (tror det blir avstemning en dag så følg med,) så skal jeg gå på rød løper altså!! Og skinne alt jeg kan. For Gryxen-award er noe av det gjeveste man kan få. Bare det å bli nominert er ganske så stort spør du meg <3 Jeg er skikkelig glad for å ha blitt nominert. 

Og hvem er det som sitter i juryen i Gryxen-awards? 
Jo det er damen på bildet over her, Gryende eller Gry som er hennes helt ekte navn, i tillegg til en blogg-løs blogger ved “navn” Verdande som har trådt inn i juryen i år. 

Vi gleder oss til fortsettelsen jenter!! 🙂

 

 

 

16 kommentarer
      1. Tusent takk 🙂 Ja, og som sagt lover jeg litt champagne-føring og rød-løper-trasking med paljett-kjole hvis jeg vinner en award. Helst i Indre Østfold ved restauranten til Gry, men også mulig et annet sted 😀

        1. Så det når jeg gikk inn der!!!! Så artig. Jeg har jo ikke rukket stort med å lese blogger i det siste, så det var jammen godt du sa ifra. Hurra for oss. Kjempegøy! 🙂

      1. Ja, ikke sant 😀 Og du, HVIS jeg vinner en kategori, så kommer jeg til Indre Østfold, og legger ut en rød løper utfor restauranten din, og vandrer fram og tilbake der en stund 😀 Det må vel kanskje kalles “bestikkelse”…? Eller tvert om 😀 ?

    1. Seriøst, er Tom en av de nominerte til Vixen?? En blogger?? Det visste jeg ikke, men da klapper jeg meg på skulderen for å vært en av dem som sendte inn hans navn 😜 og gratulerer til Tom, vet jo han ønsket dette 🐰

      1. Oi!! Her var jeg litt rask kanskje. Synes jeg hadde fått med meg det. At noen hadde skrevet det en plass. Men jeg har ikke sjekket ut inne på Vixen. Går inn og retter opp 🙂 Ja, han BURDE i alle fall vært nominert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg