Hamsterkinnenes og hakeskinnets “advokat”

 

I tider som disse hvor det er mye fokus på utseende er det viktig med noen talspersoner for hamster-kinnene og hakeskinnet!

Det er nok av “påtalemyndigheter” som vil dem til livs, så her kommer forsvaret…

Når hamsterkinn, hakeskinn og rynker daglig står “tiltalt”, og hvor dommen som oftest ender opp i det samme: botox, restylane eller kirurgi, eller minimum iherdig retusjering på sosiale medier,  så er det viktig at forsvarsadvokaten kommer på banen:

 

 

Kan du ikke se at det er FINT med hamsterkinn? Vi skal da ikke alle se HELT like ut?

 

Kan du ikke se skjønnheten i rynkene rundt øyne og munn, som viser deg at jeg har levd noen år?

 

 

Kan du ikke se det fine i hud som har vært med hele VEIEN…?
Kan du ikke skjønne at skinnet under haken, og skinnet på halsen, TRENGER jeg? For å kunne bøye denne eviglange halsen både hit og dit…

 

 

 

Kan du ikke forstå at JEG synes jeg er fin likevel, akkurat sånn som jeg er??
Vel, det synes jeg i alle fall!

 

 

Hilsen hamsterkinnenes og hakeskinnets advokat: Frodith

 

 

#utseende #kirurgi #hamsterkinn #hud 

 

24 kommentarer
    1. Det er ingen som ser ut som de er 20 når de har passert 50… Det skal synes at man har levd en stund, men det er likevel lov å prøve å ta vare på hele seg så godt det lar seg gjøre. Jeg synes smilerynker og ikke helt ung hud er flott. Mye bedre enn sånne helt stive og glatte ansikter som er helt uten mimikk. Fine bilder av deg i den toppen 🙂 Klem <3

      1. Ja, man bør ta alminnelig bra vare på seg selv, helt enig. Men det går over stokk og stein, og noen ganger bør vi slå et slag for hamsterkinnene 🙂 klemmer <3

    2. Litt rynker, slapp hud og sig her å der er bare sjarmerende. Det viser at vi har levd en liten stund og samlet på oss mye fin livsvisdom. På tide at vi viser oss som vi er, og ikke dytter alsken unaturligheter i huden eller strekker så mye på huden at vi nesten får tippskjegg 😉 Fin du Frodith 😉

    3. Et kjempegodt og flott innlegg Frodith! Jeg synes 50-årene er vanskelige når det gjelder utseendet som forfaller slik, men det sitter stadig langt inne å gjøre noe drastisk…
      Jeg ser og ser på de som har sprøytet inn diverse, men sjelden jeg synes det blir noe finere…
      Retusjere gjør jeg ikke, men så har jeg ikke Insta eller facebook heller da…

    4. Det er skjønnhet i rynker for det gir liv ivet ansikt. Jeg tar ikke mange portrett, men har et i et galleri på nettet som har blitt delt over 50000 ganger. Det hører med til historien at damen er 80+
      Vi har en ting til felles, vi får rynker dersom ikke Lalhe har rett i sangen Some die young.
      Tenker på Eli som sier ” jeg har krympa, men ikke skinnet “

      1. Ja, jeg synes det er fint at man ikke ser ut som en dukke eller en “drag-queen” jeg 😀 Liker det naturlige mest…bortsett fra hårfargen da, der har jeg liksom lov å “jukse” litt 😀 He-he

    5. Jo og jo og jo 🙈💗 Jeg har alltid syntes rynker har vært såå sjarmerende. Ikke så veldig på meg bare 🙈💜 Godt og viktig innlegg, Frodith!

    6. Et menneske lever gjennom forandring hele livet. Det skjer gjennom teknologi, venner væremåter, jobbendringer, vaner og uvaner++++ kunne ramset i det uendelige. Så skal ikke det aller viktigste, en selv – forandres! Det er jo sjarmen jo! Hadde min kjære sett tilnærmet lik ut hele livet så hadde jeg fått fnatt. Man kan gjøre de forandringene til en evigvarende pine for seg selv, prøve å begrense, endre, skjule. Men man kan også gjøre det til noe vakkert. Leve med det i visshet om at det er deg selv, ekte og fullt og helt på alle måter.

      1. Ja, jeg liker at det er meg! 🙂 Og synes derfor det er fint. Hvis vi satte mer pris på ulikheter og på hamsterkinn og andre “greier”, så slapp folk å føle behovet for å operere seg 🙂

    7. Du er fin akkurat som du er. <3 Alderen fører med seg visse forandringer, men man er like fin for det. Det å gjøre huden og ansiktet yngre enn det er, er i hvertfall ikke fint eller bra!

      1. Jeg har nok litt av hvert, som alle andre 🙂 Og jeg synes det er fint. Jeg liker at det vises hvem jeg har vært og er, og tenkte det var greit å få fram at DET er fint også 🙂

    8. Nydelige bilder..og flott med både hamsterskinn og hakeskinn..selv om ikke jeg legger merke til det hos deg ! Mye bedre med rynker enn stive masker av noen fjes.. Man må gjøre det beste ut av den alderen man har.. Klem <3<3

      1. Ikke sant det er. Og NOEN må jo være advokat for dette også 😀 ikke sant? Jeg føler jo at jeg ser fin ut tross litt små hamster-tendenser 😀 Jepp, liker rynker og naturlige ansikter jeg også 🙂 klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg