Har du tittet inn Evas Vindu?

 

Eller rett og slett banket på “glasset” hos Evaswindow?

 

 

Vel..det burde du!! Det pågår viktige saker der borte. Og det handler om GLASS! 

 

JEG og en del andre folk trenger noen stemmer for å vinne i foto-konkurransen hennes der inne. Jeg mangler en DEL stemmer for å vinne tror jeg, så nå må du og de andre stå på hardt for å løfte meg fram til vinnerplassen…

Jeg kan jo ikke si hvilket bilde som er mitt, det er IKKE lov.. men stikker du bortom så kan du jo stemme…uansett hvem du velger 😉

Og det er IKKE vanskelig å stemme en gang,  du legger bare igjen et nummer i kommentarfeltet hennes.

 

Så…Over til “nabo-leiligheten” med deg…. 😉 Trykk på DØRA så kommer du dit….

 

 

 

#fotokonkurranse #foto #stemmegivning

10 kommentarer
      1. Ja, overlever jeg også 😀 he-he. Jeg hadde moro mens jeg prøvde på noe.Og hadde jeg fått til DET så hadde jeg vunnet 😀 ha-ha..Neida.. Hadde ikke det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg