Jeg har ikke glemt deg! :-)

 

I dag har Natheless bursdag igjen. Og kjenner du henne ikke fra før, så burde du gå inn og bli kjent med henne. 
Hun har en nydelig blogg, en lekenhet man kan bli skikkelig misunnelig på, og hun er det jeg vil kalle en EKTE kunstner. Hun tenker ikke over det tror jeg, hun bare ER en kunstner hun. Inni seg. Og det kommer til uttrykk gjennom ALT hun foretar seg. Hun skaper de skjønneste skulpturer av leire, snø, busker og trær, eller SMØR om så skulle være. Jeg har faktisk ikke sett maken til evne til å få GRÅSTEIN til å se ut som levende mennesker, eller hvordan hun kan gi kvister, mose eller grønnsaker et levende uttrykk.. 

Jeg kunne bare holde på….Lagt ut i det vide og brede, fordi det fortjener hun. Men det er bedre du titter innom selv, og gratulerer henne med dagen: Her er noen ord jeg har skrevet om henne før: 

 

Nydelige Natheless

Naturlig, nett  og nysgjerrig

Nyter norsk natur

Nevneverdig nevenyttig og nyskapende

Neppe noen nerd

Nærværende og nostalgisk

 

Hun virker harmonisk og litt tankefull på en god måte. Hun flakser og flyr gjennom livet, men likevel jordnær og trygg. Hun er snill, spennende og lun.

 

(Her er et bilde som hun hadde med i min vinterutfordring nylig)

 

 

Kjære Natheless

Gratulerer så masse med dagen i år også.
Du er en av de mest spennende og kreative jeg vet om.
Jeg tror ikke det er en TING du ikke kan.
Og du gjør det som den naturligste ting av verden. ALT sammen.

Du er en inspirasjon og en herlig blogger, som jeg håper mange blir kjent med <3

Jeg er såå glad du er min bloggvenn!

Håper du har hatt en flott dag!

Bursdagsklem fra Frodithen


Ta deg litt kake 😉

 


Kjenner du Natheless?

Når har DU bursdag?

Har du hatt bursdag på blogg noen gang?

 

 

#bursdag #gratulasjoner

9 kommentarer
    1. Tusen takk for hyggelige ord og hilsner. Dette satte jeg pris på. Jeg tror jeg tar et lite kakestykke til om jeg får lov, for kake er så godt. Klem 🙂

    2. Gratulerte på fjesboka 😀 En flott person og blogger som faktisk har vært innom oss her nord når de var på ferie 😀 Gratulerer hjerteligst 🙂

    3. Jeg gratulerte på Facebook, og det er jammen kjekt å gratulere her også 🙂 Kreativ og herlig dame, rett og slett ♥ Gratulerer så mye med Dagen din Natheless ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg