Hei! Er det noen der?

 

Jeg er her jeg altså!
Det er bare litt sånn i rykk og napp for tida. Koser meg ganske så mye med LIVET, der ute for tida. Så livet her inne i blogg-blokka får litt mindre tid i denne perioden. Sånn må det bare være nå, og det er helt greit 🙂 

I morgen er det fredag. Det er ganske fint å ha det sånn som jeg har det nå om dagen…sånn at jeg gleder meg til å ta fatt på en ny dag, allerede FØR jeg legger meg. Ikke alle forunt å ha det sånn. Ikke alltid MEG forunt å ha det sånn en gang…. Selv om jeg ofte er fornøyd med livet, så går jeg ikke sånn og GLEDER meg til en vanlig hverdag liksom. Men sånn er det nå.

Det er kjoledag i morgen. Regner med du har hengt fram morgendagens kjole? Klar til bruk i morgen?

 

I dag har jeg og Hr Frodith vært ute og spist pizza. Og i går var jeg ute og spiste biff. Snakk om å leve livet i sus og dus. 😀 

 

Kommer innom med en liten gjettekonkurranse etterpå!

 

 

#hverdagen #glede

13 kommentarer
    1. Så glad du gleder deg over dagene. Nei, det er ikke hver dag som er sånn. Kjole i dag? Hjelp, det passet dårlig med skurekluten gitt. Jeg får nok vente til en annen dag jeg. Ha en finfin fredag i kjole! Klem 🙂

    2. Så flott at livet smiler til deg! 🙂 Du fortjener både å ha det fint og koselig og å glede deg over livet 🙂 🙂 🙂
      Kul topp! Jeg tror jeg generelt liker innholdet i klesskapet ditt 😉

    3. tenkte på deg i dag ,du kunne jo være syk,godt du er frisk og oppegående og har gode dager,det gleder meg å høre :=) fortsett å nyt dagene dine ,jeg nyter mine også ,selv om det er noen humper langs veien så koser eg meg mest :=)

    4. Godt å høre at du har det bra! 🙂 Livet er viktigere enn blogg, men veldig koselig å se deg her inne. <3 Kjolen jeg bestilte var litt for stor, så idag har jeg byttet (bestilt og returnert). Her blir det kjolesøndag, siden jeg skal i konfirmasjon, og den henger klar til bruk.

    5. Jeg er her😊 Men jeg er litt opptatt med andre ting om dagen jeg også. Koser meg masse.
      Så fint at du nyter dagene og har det ekstra bra 😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg