Hei og hopp!

Ja, som du skjønner: Jeg trapper opp trimmingen. Ikke så mye HOPPING egentlig, til det er det litt for varmt. Men jeg GÅR ganske mye om dagen. 

3 km oppoverbakke, i full fart, for å treffe Oslopadda. Kaffe, chiapudding og steking i sola. 
Så var det 3 km utfor bakkene igjen. Jeg løper ikke lenger pga menisken, og asfaltløping er i alle fall IKKE lurt. Og det er IKKE en unnskyldning. Det er ikke bra!! 

Ellers sendt en utfordring til. Så nå venter jeg spent på at folk skal begynne med dem 😀 

 

 

Nå er jeg klar for middag, blir jo så sulten av all denne treningen… Kyllingsalat står på menyen…Det gjør den alltid, på stamrestauranten 😀

 

 

8 kommentarer
    1. Spennende med utfordring, men det er ikke lenge siden jeg sendte til Gryende. Hun bor i Askim og jeg Drammen. Tok over to uker. Da ble jeg matt. Så får se hvor lenge det blir til utfordringen din kommer 😜

    2. Det ble ingen tur innom Oslo på oss denne gangen. Bare full fart gjennom byen, via E6 og E18. Nå har vi parkert i Røros for et par dager, så bærer det hjem. Så får vi se hva Posten har oppbevart til oss, når vi får det levert i kassa 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg