Hei og hopp!!

 

Hei på deg!
Her kommer jeg! Noen som har savnet meg?? 😀

 

Nå er det helg igjen, og jeg har noen dager i fri utfoldelse. Sånt skal man ikke kimse av. Fri utfoldelse kommer ikke akkurat “rekende på en fjøl” nå om dagen 😀 
Jeg føler meg bittelitt som en Duracell-kanin på høygir…. Det går i ett. Batteriene er ikke akkurat på Duracell-nivået NÅ , men i løpet av helgen har jeg nok fått dem opp i ca samme nivå igjen.

 

 

 

Er klar for en helg med mye hvile, og mye fysisk utfoldelse. Kroppen trenger å røre seg i helgene. Jeg er snart en eneste stor sene-betennelse hele meg! Av pc, pc og atter pc, i tillegg til litt mobil.. 
Så i morgen må det vel bli mulighet for litt klatring i trær igjen?? I alle fall blir det tur med Karidansen 🙂 

 

 

I dag har jeg vært og spist på indisk, sammen med søsters!

Snakk om å begynne helgen bra!! 🙂 

 

Hva er dine planer for helgen?

 

 

#helg

21 kommentarer

Siste innlegg