Hei og hopp!

 

Jeg har vært på en liten morgentur. Byen er helt DÆFF… For det var jo ikke akkurat morgen. Men det føles som morgen. Stille. 

 

Fikk fotografert noen for MEG nye grafittier… eller gatekunst om du vil…

 

I skyggen av et tre sto dette paret. Ble en litt artig effekt …

 

Og enda mer artig ble denne effekten. Under en rutete, sprinklete bru.. Litt ekstra kunst på kjøpet 😀

 

 

 

 

Tenk de som har stått her i nattens mulm og mørke og sprayet… Jeg har ikke sett den før. Må ikke glemme å se opp…

 

 

 

Et gedigent fugle-treff på et parkbord. Ekkelt mange samlet på et sted.. Flere bortover i gresset…

 

Tok meg en morgenkaffe på en nærkafe. Deilig ute. Tenkte det var viktig å være litt ute, før regnet kom igjen… 😀

 

 

Men nå skal det vaskes 😀

 

8 kommentarer
      1. I dag har vært en sånn litt treg dag, men bedre enn i går. I går, veldig kjedelig. Jeg vasker hus om dagen, men sliter med både armer og bein, så må ut å riste løs litt innimellom 😀 I morgen på Nasjonalmuseet 🙂

      1. Ja, de er overalt 🙂 Og gøy å titte etter dem 🙂 Jeg hadde et kart en gang. Tror jeg har sett alle, hvis det ikke er dukket opp nye, og nytt kart 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg