Hei og hopp! Små Ludvik-hopp…

 

 

Nok en fin dag!

Man skal ta vare på alle dagene som er fine. Telle dem, sette pris på dem, fokusere på dem. Gi dem plass. Så HVIS det kommer en dårlig dag eller to, så kan man se tilbake og si til seg selv: “Men nå har jeg hatt 20 gode dager på rad!”

Jeg er i fin flyt, og akter å fortsette med det. Jeg er bestemt! Jeg styrer! Jeg er sjefen i mitt eget liv! 🙂 

Så i dag har jeg laget meg nok en fin dag. Jobbet med masse fornuftig, fått unna ting, bestemt meg for å kaste meg ut i nye ting, med “små hopp”. For som du vet er jeg LITT Ludvik…

 

 

 

 

Ting som er litt “FAAALI” går nok bra bare jeg får “øvd meg litt”. Så da øver jeg da..I det stille…med små hopp 😉

 

Vil du se tegningen min av Donald Trump? Trykk HER

 

 

#livet

9 kommentarer
    1. Herlig tegning både av Ludvik og han i sandkassa. Du får jammen sagt det du! Herlig å samle fine dager og tenke på det når dagene blir grå! Smart du! Klemsiklem:)

    2. Håper det fortsetter i samme gata. Her blir mere og mere på stell så nå kan jeg snart flagre litt. Bare mars kommer så kan man si at det snart er vår. Ha en fin dag.

    3. Så bra 😀 Artig å høre.. var innom sandkassen til han lyslugga rampen også, men ble frista til å lugge.. men det turde jeg ikke.. farsken vet hva som hadde skjedd 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg