Hei og hopp- ute av pysjen…

 

Har så vidt vært en liten tur ute av døra i dag. Formen har steget noe, og middag måtte vi jo ha. Så det ble et kort opphold på indisk i nabobygget. Jeg skal på jobb igjen i morgen. Hoster ikke så infernalsk nå.. Men tilbake til videoen jeg la ut for noen timer siden: 

Så mange som har gjettet denne gangen, og så mange som fikk med seg litt av hva jeg sa!! Herlig 🙂

 

Her er fasiten, sånn HELT detaljert: 

 

 

 

 

 

 

På tegnspråk:  
HEI. I-DAG-SYK-JEG.
FORKJØLA-JEG.
SNYTER- HOSTER-VONDT-I-HODET.
DU- BRA-DU?

 

På norsk: 

Hei! Jeg er syk i dag. Jeg er forskjøla: snyter meg masse, hoster og har vondt i hodet. 
Og hvordan er det med deg? 

 

Det begyner å bli lettere å se det nå , ikke sant? Takk til alle som prøvde seg <3 Moro for meg 🙂 

 

 

#tegmspråk #video

 

 

8 kommentarer
    1. Er ikke god på tegnspråk, men kjekt det er noen som prøver…
      Flott du er friskere, du ser ordentlig fresh og fargerik ut på bildet hvertfall, både på toppen og toppen!

    2. Så bra du har blitt bedre! Er så artig å ha litt å bryne seg på og moro med tegnspråk. Bra når du sier det så tydelig at man kan lese på munnen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg