Hei og hopp!

 

Livet er litt hoppende om dagen. Litt fart og hallingkast. Litt virvlende og stormende. Litt full fart og massevis av dumper på veien nedover mot målet. Morsomme dumper for det meste, eller i det minste dumper som gir litt kiling i mange. 

Men det er tempo, og dagene flyr som “Ussain Bolt på speed”. 

 

 

Men jeg trives nå, på en helt annen måte enn på lenge. På jobb og ellers.  
Jeg lærer nye ting. Og jeg takler det å MÅTTE lære nye ting litt bedre enn før. Noen oppgaver blir jo LITT gamle og kjente også, så da tar ikke de SÅ stor plass i hjernen og “sommerfuglområde” lenger 😀 

 

 

Nå er det snart helg, og det blir i alle fall VELDIG deilig. Skal kose meg fra i morgen av. Jeg elsker jo fredager også. Kjoledag og greier 😉

 

 

#aktivitet #utvikling

7 kommentarer
    1. Deilig med litt bumper og ilinger. Sånn at livet ikke blir helt beige. God fredag, deiligeste dagen, når jeg har frihelg 😀 Nå skal jeg trene og så jobb, 16:30 er det helg 🙂 Gooood fredag.

      1. Du vet Kjersti, jeg er en enkel sjel. Trenger EGENTLIG ikke de store bumpene og kickene for å føle at dagen er fargerik. 🙂 Men som sagt, det går bedre å takle de nå, og fører positivt med seg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg