Hei sveis!

 

 

Jepp…her er jeg!

Etter en uke i senga, i sofaen, på do…altså stort sett BARE innadørs. Jeg har “tittet ut” med noen gamle innlegg, med noen nye innlegg med tegninger, og gamle bilder, men stort sett ikke VIST meg her ute på en stund.  Sminke og pent hår har absolutt ikke vært prioritert. Pysj og piller har vært viktigst.

 

Jeg har så vidt vært med snuten utafor døra denne uken, og HAR jeg vært ute så har det vært for å kjøpe chiapudding, juice eller sjokolade. For noe må man ha for å trøste seg med. Med små skritt, i pysjen, med en stor genser over…har jeg puslet meg avgårde til butikken..

 

I dag tok jeg sminke på meg da jeg gikk i butikken, bare for å føle meg litt bedre. Det hjelper litt på humøret…

 

 

Og sjokolade og is hjelper også litt 😀 

Vel…det var litt om meg. En liten update. Som du skjønner skjer det ikke stort her…og vil nok ikke gjøre det på en stund…

 

Ha en fin kveld du <3 

 

 

#oppdatering

9 kommentarer
    1. Godt å høre at du er oppe å gå igjen, frodith! Du har virkelig hatt noen vonde/dårlige dager for ikke å snakke om uker………. Ønsker deg god bedring fortsatt – men nå er du på rett vei håper jeg 😀 Jeg tar meg en tur til ITALIA og blir borte fra bloggen en ukes tid 😀 stor klem

    2. Utrolig hva litt sminke kan gjøre for at dagen skal bli litt bedre. Du er god synes jeg, som får ut noen innlegg en gang iblant. Her hos meg er det ikke sprekt på akkurat den fronten. Men kjekt å følge med hos dere andre.
      Ønsker deg en fin dag, og masse god bedring 😘❤

    3. Bra du kommer deg LITT ut da, og ja, hjelper å “shine” seg litt, sånn for humøret. Sikker på at ikke de der rottentottene har noe på gang da? Fort gjort å få brist både her og der for små rotter. Kanskje de må bandasjeres, nei nå surrer jeg fælt .Skal gå og legge meg. Fortsatt god bedring. Hold på humøret 🙂 klemmer<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg