Hei sveis!

 

 

Eller sveis og sveis fru Blom…. Den er heller litt på snei i dag.. Men da jeg startet ut i dag tidlig var den ikke så verst. Bare bittelitt på snei, hestehale, lakkerte negler som så ganske greie ut, leppestift og med et lite smil på lur til og med…

 

 

7 timer senere…. Etter ha stått med hodet i vaskebøtta i minst 5-6 av dem der ute i huset, var jeg støvete fra hårrøttene til langt ut i lilletærne, leppestiften bortevekk, neglelakken i tragisk syn, og jeg kjempesulten!!

 

 

Ikke sur, ikke full av kryptonitt, bare bittelitt sliten. Men det går over. 

NÅ har jeg vasket meg, spist og er klar for dagens is, så er jeg Superwoman igjen i morgen. Jeg har jo ladet batterier med sølvdress hele helga, så er fremdeles full av futt 😉

 

#vasking #støv #energi #humør

12 kommentarer

Siste innlegg