Heisan!!

 

Fredag igjen!
Her går dagene unna som varmt hvetebrød, eller noe sånt…
Brått er helga der igjen. Noen ganger går ukene litt FOR fort, jeg trenger flere timer på en måte…Hver dag skulle hatt flere timer. For jeg må nemlig bruke natta innimellom for å “blir ferdig med ting”….

 

 

Men i dag var det altså fredag, og kjolefredag igjen så klart. Må prøve å holde tradisjonen i hevd.. Flaks jeg hadde kjole i dag også, for jeg nærmest smeltet bort på jobben. Tror det er vår nå altså. På ordentlig!!

 

 

Etter jobb, full fart på cafe med Oslopadda. 
En fin avslutning på en hektisk dag. 

 

Vel hjemme ventet en liten overraskelse i posten. Juhuuuu!!! Pakke fra Utifriluft. En premie på en utfordring vi var med på hos henne. Så koselig når det kommer EKTE ting i posten, den FYSISKE postkassen <3 Tusen takk Margrethe 🙂

 

 

 

Så nå må jeg helt klart ut på tur. 
Og hvem vet, kanskje er jeg på vei på tur i morgen? 

 

#kjolefredag

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg