Heisan!

Går det bra med deg?

Her er det full fres som vanlig er i ukedagene. Jobber på med ting som må bli ferdig til sommerferien. Hodet koker, både av varme og av overopphetede formuleringer som skal ned på “papiret”. Jeg er flink til den jobben jeg gjør nå, men den er krevende. Så da koker hodet da…

 

 

Og ikke nok med det: midt i full fres og kokt hode så våknet jeg her på mandagen av at den stortåa jeg brakk for 4,5 år siden kjentes ut som “ny-brukket”! Snabla vondt skal jeg fortelle deg. Og jeg har ikke TID til å sitte med beina i været nå i sommervarmen. Verken med tanke på jobb eller fritid. Og i alle fall ikke fra mandagen av. Da setter jeg snuten mot Bergen noen dager, og da SKAL den tåa pent oppføre seg!

Når det først setter i gang å gå galt så fortsetter det gjerne, så jeg har smelt armer og bein borti her og der hele uken igjennom.. Blåflekker overalt.. 

Men, ellers er livet ganske greit. Sola skinner, jeg har ferie fra og med lørdag og jeg har mye kos jeg skal gjøre.

Hvordan går det med deg?

 

 

 

8 kommentarer
    1. Får håpe tåa kommer seg, så får du prøve å holde armer og bein unna harde ting…! Jeg har jobba som en villhund denne uka, men fra idag klokka 16 var det ferie – hurraaaaa… – tre blanke uker! 🙂 klem

    2. ikke godt med vonde tå da ,her er alt bra,men vi jobber mye i hus nå som det er litt mer regn og skyet og når soola skinner er det hagen ,litt mer full fart når mannen også går her hjemme :=)),men men nermer seg snart ny bobiltur for oss ,2 gode uker til så siger vi nordover

    3. Da har du snart ferie og uka er straks over. Håper tåa har kommet seg. Jeg ramla ned i febergryta, ikke bestilt. Travelt her også. Men nå har jeg svart på fargeutfordringa di 🙂

    4. Krysser fingre for at tåa oppfører seg!
      Da har du mye å kose deg med og glede deg med og over fremover 😀 Herlig med ferie og reiser hit og dit – nyte livet 🙂
      Lag deg fine dager gode du 🙂 klems

    5. Uff, ja den tåa må virkelig oppføre seg snart! Sender alt jeg har av lykkeønskninger! 🍀🤞🍀🤞 Bergen blir gøy da, – en herlig by jeg gjerne besøker igjen! 🥰 Da har du noe å glede deg til! Takk for at du spør, – har slitt litt med hånd-, fot- og munnsykdom her, men er på bedringens vei.

    6. Litt prakk hos meg også, men ikke dulting og skumping og vonde tær. Kanskje kokinga og travelheten gir seg helt plutselig når du får ferie? God bedring til tåa! 😊

    7. Godt å bli ferdig med ting før man kan ta ferie ja.

      Huff da! Den tåa må bare se å oppføre seg! Høres vondt ut. God bedring med tåa di ❤❤❤

      Her har vi virkelig kost oss i sommervarmen, og mandag 26.06.2023 var vi på stranden en tur. Det var superdeilig 😊

      Meldt grått og regn fra og med i morgen, men håper ikke det blir syv 14 dager nå da.

      Ønsker deg en superfin onsdagskveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg